مشکل جدید پیکسل 2 : داغ کردن گوشی پس از نصب آخرین آپدیت

سری دوم گوگل پیکسل را شاید بتوان پرحاشیه ترین گوشی‌های سال 2017 دانست، چراکه از زمان عرضه دچار مشکلات متعددی شده‌اند. جدیدترین معضل این گوشی‌ها داغ شدن بیش‌ازحد معمول بدنه پس از دریافت آخرین بسته به‌روزرسانی است که اعتراض بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.

0

اگر به خاطر داشته باشید، ماه گذشته و در زمان انتشار آپدیت اندروید 8.1 برای سری دوم پیکسل، اخباری در رابطه با به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل کار نکردن صفحه نمایش در هنگام وارد کردن رمز قفل صفحه نمایش این گوشی‌ها را منتشر کردیم. حال به نظر می‌رسد مشکل جدید پیکسل 2 پس از نصب آخرین آپدیت پلتفرم، مربوط به داغ شدن بیش از اندازه دستگاه است.

طیف وسیعی از دارندگان گوشی‌های سری پیکسل 2، در شبکه Reddit مشکلاتی را مطرح کرده‌اند که گویا پس از دریافت آپدیت امنیتی ماه فوریه به وجود آمده است. علاوه بر این برخی از کاربران دیگر شکایاتی در رابطه با کاهش عمر شارژ باتری پس از نصب آپدیت مذکور را مطرح کرده‌اند.

مشکل جدید پیکسل 2 ، موجی از ناامیدی را به سمت علاقه‌مندان به برند گوگل ارسال کرده است. به عنوان مثال یکی از دارندگان گوشی‌های مذکور مدعی شده که دمای دستگاه از نصب به‌روزرسانی جدید به 45 درجه سلسیوس رسیده و حتی بازگرداندن تنظیمات آن به حالت کارخانه نیز دردی را دوا نکرده است.

وی همچنین تصریح کرده که در زمان بروز این مشکل، میزان روشنایی نمایشگر را حتی به 30 درصد کاهش داده است. در همین رابطه گویا برخی از دارندگان گوشی‌های پیکسل 2 توانسته‌اند با فعال کردن حالت ذخیره سازی انرژی، دمای دستگاه خود را کمی پایین آورند، اما این ویژگی تاثیری بر عمر شارژ باتری نداشته است. شرکت سازنده تاکنون نسبت به بروز چنین مشکلاتی واکنشی نداشته و دارندگان گوشی‌های مذکور تنها می‌توانند امیدوار باشند گوگل در آینده‌ای نزدیک با یک به‌روزرسانی اجمالی راه حلی را ارائه کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.