شرکت آتاری به دنبال عرضه ارز دیجیتالی Atari Token در سال 2018 است

در چند وقت اخیر شاهد افت‌وخیز ارزش ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین بوده‌ایم. همین امر باعث شده شرکت‌های متعددی به این موضوع ورود پیدا کنند تا جایی که شاید جالب باشد که بدانید شرکت مشهور آتاری قصد دارد ارز دیجیتالی خودش را عرضه کند.

0

آن‌طور که به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه‌چندان دور، ارزش پول‌های جهانی با معیارهای دیگری به‌جز طلا، سکه، فلزات گران‌بها، طلا، نقره، تورم و … سنجیده خواهند شد و شاهد رواج یافتن ارزهای دیجیتالی ازجمله بیت کوین خواهیم بود. در اخبار قبلی با شما در میان گذاشتیم که شرکت‌های متعددی به سمت ارائه سخت افزارهای مناسب با کسب‌وکار ماینینگ روی آورده‌اند، بااین‌حال شاید جالب باشد که بدانید شرکت سازنده کنسول‌های بازی آتاری در نظر دارد تا در سال جاری میلادی ارز دیجیتالی Atari Token را معرفی کند.

آن‌طور که یکی از سخنگویان Atari SA تصریح کرده، این شرکت ارز دیجیتالی خود را از نوع غیرمتمرکز و در پایگاه داده بلاک‌چین توزیع خواهد کرد. در سیستم بلاک‌چین که تلگرام به‌زودی به آن ورود پیدا خواهد کرد، کاربران بدون نیاز به ثبت نام می‌توانند با نصب کیف پول ارز موردنظر در کامپیوتر یا موبایل خود تراکنش‌های خود را بدون واسطه و به‌صورت همتا به همتا انجام دهند.

ارز دیجیتالی Atari Token در حوزه‌های گیمینگ قابل استفاده است و شرکت مذکور در این رابطه با کمپانی Pariplay همکاری کرده است؛ هدف اصلی آتاری ایجاد پلتفرمی شامل محصولات سرگرمی ازجمله گیمینگ است که در آن کاربران می‌توانند از طریق Atari Token، سرویس یا محصولات مدنظر را خریداری کنند. این موضوع که آیا ارز دیجیتالی مذکور قابل خرج شدن در بازی‌ها هم هست یا خیر هنوز مشخص نیست.

نام ارز دیجیتالی آتاری درواقع از پول مجازی گرفته شده است که آتاری پیش‌تر از آن برای فروش محتوای داخل بازی‌های خود مورد استفاده قرار می‌داد. با روشن شدن مسیر حرکت آتاری در بازار ارزهای دیجیتالی، ارزش سهام این شرکت در روزهای اخیر با افزایش 60 درصدی روبه‌رو شده است. البته آتاری تنها شرکتی نیست که این افزایش سریع ارزش سهام را تجربه می‌کند، چراکه شرکت کداک نیز تنها دو روز پس از معرفی ارز دیجیتالی کداک کوین، با افزایش 245 درصدی ارزش سهام خود روبرو شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.