سامسونگ عرضه آپدیت اندروید ۸ گلکسی اس ۸ را موقتا متوقف کرد

۱۹ بهمن‌ماه بود که سامسونگ عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو برای دو گوشی هوشمند پرچم‌دار گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را آغاز کرد. اما ظاهراً‌ این آپدیت به دلایلی متوقف شده است.

0

خبر انتشار آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس برای صاحبان این دو پرچم‌دار بسیار هیجان انگیز بود اما کمتر از چند روز خبر بدی انتشاریافته که نشان می‌دهد این دست از کاربران دوباره باید منتظر بمانند.

به گزارش وب‌سایت SamMobile ، سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو را متوقف کرده درحالی‌که تاکنون آپدیت در مناطقی چون آلمان، فرانسه، بلژیک، نروژ، ترکیه، هند، لهستان و چندی دیگر منتشر شده است. کسانی که به این آپدیت دسترسی پیدا کردند و آن را در گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس خود به کار گرفتند می‌توانند به استفاده از آن ادامه دهند و مشکلی در کار نیست.

اما دیگر افرادی که آپدیت برای آنها دردسترس قرار نگرفته در حال حاضر باید به استفاده از اندروید نوقا ادامه دهند تا شرکت کره‌ای زمان دقیق دوره بعدی انتشار آپدیت خود را مشخص کند. دقیقا مشخص نیست که چرا سامسونگ انتشار این آپدیت را متوقف کرده اما قطعا باید دلیل منطقی و بزرگی برای توقف وجود داشته باشد که احتمالا ناشی از اشکالات فنی است.

متاسفانه مشخص نیست دوره بعدی انتشار آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن چه زمانی خواهد بود اما امید می‌رود به‌زودی این شرکت آن را مشخص نماید. نکته جالب توجه اینجاست که این آپدیت برای گلکسی نوت 8 نیز منتشر نشده و احتمال می‌رود این نسخه همزمان با انتشار آپدیت برای گلکسی اس ۸  منتشر شود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود کره‌ای‌ها چه تاریخی را مشخص می‌کنند.

شایان ذکر است سامسونگ ششم اسفندماه سال جاری پیش از برگزاری MWC 2018 نسل جدید پرچم‌داران خود را به نام گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی خواهد کرد.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.