گوگل در حال آزمایش افزودن قابلیت پاسخ‌های هوشمند به سایر پیام‌رسان‌ها است

یکی از ویژگی‌های اصلی پیام‌رسان Allo گوگل، در دسترس قرار گرفتن خودکار پاسخ‌های هوشمند با توجه به متن پیام دریافتی است که البته در آینده‌ای نزدیک احتمالاً به سایر پیام‌رسان‌های محبوب هم اضافه خواهد شد.

0

اگر برای یک بار هم که شده با پیام‌رسان Allo گوگل کار کرده باشید، بدون شک متوجه قابلیت ارائه پاسخ‌های خودکار هوشمند و دکمه ارسال آن‌ها شده‌اید که با توجه به پیام دریافتی ارائه می‌شوند ( پیش‌نیاز استفاده از این ویژگی پشتیبانی شدن زبان متن هست). این ویژگی به صورت محدود در برنامه ارسال پیامک Android Messages هم قابل دسترس است، بااین‌حال برخی شایعات درز کرده حاکی از آن است که گوگل بر روی پروژه اضافه کردن قابلیت پاسخ‌های هوشمند به سایر پیام‌رسان‌ها هم کار می‌کند.

به تازگی ایمیل‌هایی از سوی بخش Area 120 گوگل برای برخی از توسعه‌دهندگان ارسال شده که آن‌ها را به استفاده از این قابلیت و فواید آن دعوت می‌کند. قابلیت پاسخ‌های هوشمند در پیام‌رسان‌های مختلف در قسمت اعلانیه‌ها قابل دسترس است و شامل قسمت‌های مختلفی می‌شود که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

  • Do Not Disturb: در هنگام فعال بودن این ویژگی، هر فردی که در پیام‌رسان‌های مختلف برایتان پیام ارسال کند، با جوابی مواجه خواهد شد که از وی می‌خواهد در زمان دیگری این ارتباط را برقرار نماید؛ این ویژگی در هنگام رانندگی بسیار کارساز است.
  • Don’t miss the important stuff: شامل متن‌هایی مانند ” ما منتظرت هستیم ” می‌شود که از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به فرد پاسخ‌هایی ارائه می‌دهد که حتماً بایستی به آن توجه داشته باشد؛ حتی در زمان بی‌صدا بودن گوشی.
  • Vacation responder: همان‌طور که از نام آن پیداست؛ قادر است زمان‌های خالی شما را در تقویم کاری پیدا کرده و بر اساس آن پاسخی ارائه دهد.
  • Your Favorite Chat Apps: قابلیت پاسخ‌های هوشمند در اغلب پیام‌رسان‌ها مطرح و شناخته شده قابل دسترس است.

همان‌طور که گفته شد، پاسخ‌های هوشمند احتمالاً در بخش اعلانیه‌ها نمایش داده خواهند شد، بااین‌حال دور از ذهن نیست که شاهد اضافه شدن آن به کیبورد Gboard هم باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون این ویژگی و اطلاع از آخرین تغییرات آن، کافیست اطلاعات خود را در این فرم وارد نمایید.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.