تماشا کنید: تیزرهای رسمی سامسونگ برای دوربین اسلوموشن و اموجی سه‌بعدی گلکسی اس ۹

صفحه رسمی سامسونگ موبایل کره به‌تازگی سه تیزر ویدئویی از قابلیت‌های شاخص و کلیدی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در یوتیوب منتشر کرده است.

1

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس شاید از نظر ظاهری نسبت به نسل قبلی تفاوت چندانی نداشته باشند اما قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بیشتری به همراه دارد. در تیزر گلکسی اس 9 منتشر شده توسط سامسونگ به وضوح نمی‌توان گلکسی اس 9 را مشاهده کرد اما منظور سامسونگ از این تیزرها کاملاً مشخص است.

در ویدئوی اول که در مورد سرعت است می‌توانید وقتی عدد ۹ ظاهر می‌شود کاهش سرعت را مشاهده کنید که خبر از قابلیت سوپراسلوموشن در گلکسی اس 9 دارد.

ویدئوی دوم در نور کم فیلم‌برداری شده که عدد 9 روشنایی صفحه را افزایش می‌دهد. به این ترتیب سامسونگ دوربین‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را برای عملکرد بهتر در نور کم بهبود داده است. این بهبود می‌تواند ترکیبی از دیافراگم f/1.5 و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری باشد.

سرانجام ویدئوی سوم قابلیت اموجی سه‌بعدی مشابه انیموجی در آیفون ۱۰ را نشان می‌دهد.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس قرار است رسماً ششم اسفندماه در حاشیه کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شوند.

منبع youtube
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بهنام می‌گوید

    معمولا سری اس یکی در میون جز تکرار نسل قبل و اسکی کردن یکی دو تا قابلیت آحرین آیفون قبل خودش چیزی نداره. حالا همین میاد میشه 5 میلیون از ما گفتن بود