شیائومی گوشی‌های اقتصادی ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرو را معرفی کرد

گوشی‌های سری ردمی نوت شیائومی با قیمت مناسب و امکانات بالا از محبوب‌ترین‌ّها هستند. شیائومی حالا امروز گوشی‌های ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرو را به عنوان جدیدترین گوشی‌های این سری معرفی کرده است.

1

ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرو با قیمت‌های حدودی ۱۵۵ و ۲۱۸ دلار از نظر قیمتی بسیار مناسب هستند. طراحی ردمی نوت 5 مشابه گوشی‌های قبلی سری می و ردمی است اما نسخه پرو حالا با چینش عمودی دوربین دوگانه خود شباهت فراوانی به آیفون ۱۰ اپل دارد.

ردمی نوت ۵ را می‌توان در واقع یک نسخه ریبرند از ردمی ۵ پلاس برای بازار هند دانست. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۵.۹۹ اینچی ۱۸:۹ با وضوح 1080p بوده که توسط یک شیشه 2.5D محافظت می‌شود.

شیائومی ردمی نوت 5

این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و به دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. ردمی نوت ۵ با اندروید ۷.۰ و MIUI 9 به همراه باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در رنگ‌های مشکی، رزگلد و آبی عرضه خواهد شد.

در مقابل ردمی نوت 5 پرو با وجود استفاده از همان صفحه‌نمایش ۵.۹۹ اینچی کشیده پردازنده جدیدتر اسنپ‌دراگون ۶۳۶ را با چینش ۴+۴ هسته‌های Kryo 260 به همراه دارد. این هسته‌ها با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 509 فعال هستند.

شیائومی ردمی نوت 5 پرو

ردمی نوت 5 پرو با ۴ یا ۶ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2‌ آن در کنار یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته است. جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با فلش LED جای گرفته که قابلیت تشخیص چهره و آنلاک چهره را نیز دارد.

این گوشی از همان باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اما با درگاه USB-C استفاده می‌کند و با اندروید ۷ و MIUI 9 در رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی و رزگلد عرضه خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    از نظر کیفیت برند و کارایی برند و از نظر طراحی و ظاهر به نظرم شیائومی موفقیت چندانی نمی تونه در آینده موبایل داشته باشه. هر صحبتی و حرفی هم ازش میشه سر این هست که جایی فعالیت می کنه جمعیت بالاست و این جمعیت بالا اگر درصد کمیشون هم به سمت یک محصول برن اون محصول و کارخونه اش رو تکون میدن. آینده از آن برندهای با کیفیت ذاتی بازار هست مثل ال جی و اپل