گلکسی اس 9 به اسپیکرهای استریو و اموجی سه‌بعدی مجهز خواهد بود

با نزدیک شدن به موعد رونمایی از پرچم‌دار گلکسی اس 9 در نمایشگاه MWC2018، شاهد درز شایعات بیشتری پیرامون ویژگی‌های این محصول هستیم. به‌عنوان مثال به تازگی شایعه شده که عضو جدید سری گلکسی اس سرانجام به اسپیکرهای استریو تجهیز خواهد شد.

0

در چند روز اخیر شاهد درز شایعات متعددی در رابطه با پرچم‌دار جدید سری گلکسی اس 9 سامسونگ بوده‌ایم؛ به‌عنوان مثال تقریباً اکنون مطمئن هستیم که این محصول از دوربین دوگانه، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر دوربین و ظاهری بسیار شبیه به اس 8 بهره خواهد برد و به تازگی نیز فاش شده است که اس 9 دارای ویژگی امنیتی ترکیب تشخیص چهره و اسکن عنبیه چشم است.

همان‌طور که در جریان هستید، گوش‌های نورسیده پیش از عرضه رسمی به بازار، توسط عده خاصی از امین‌های شرکت سازنده مورد استفاده عملی قرار می‌گیرند. گردانندگان وب‌سایت کره‌ای ETNews هم گویا به تازگی به نسخه‌ای از گوشی گلکسی اس 9 دسترسی پیدا کرده و بر همین اساس برخی ویژگی‌های جدید آن را فاش کرده‌اند.

منبع خبر مدعیست که گوشی جدید سامسونگ به لطف دوربین جلو جدید توانایی ساخت اموجی سه‌بعدی را دارا است. هرچند هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با مفهوم اموجی سه‌بعدی و نام نهایی آن در دست نیست، بااین‌حال به نظر می‌رسد که با ویژگی مشابهی با انیموجی آیفون 10 روبه‌رو هستیم. یکی از ضعف‌های همیشگی پرچم‌داران سامسونگ، عدم بهره‌مندی از بلندگوهای استریو است که انگار در گلکسی اس 9 رفع شده است.

گلکسی اس 9  در تاریخ ششم اسفندماه رونمایی خواهد شد

اگر این خبر صحت داشته باشد، در دو قسمت بالا و پایین نمایشگر گوشی مذکور شاهد تعبیه اسپیکرهای استریو خواهیم بود و بدین صورت معضل مسدود شدن خروجی صدا توسط انگشتان در گوشی‌های گلکسی اس 8 و نوت 8 از بین خواهد رفت. شنیده می‌شود که از اسپیکرهای استریو توسط برند معروف AKG توسعه یافته‌اند و از فناوری Dolby Surround هم پشتیبانی خواهند کرد.

ETNews همچنین مدعیست که در راستای اخبار از پیش درز کرده، گلکسی اس 9 لااقل در نگاه اول هیچ تفاوتی نسبت به نسل قبلی نداشته و حاشیه گوشه‌ها و قسمت پایینی پنل به اندازه بسیار کمی کاهش یافته‌ است. درنهایت گویا شرکت سامسونگ سیاست قیمت‌گذاری سری گلکسی اس را نسبت به نسل قبلی تغییر نخواهد داد و اس 9 با برچسب 920 دلاری در بازار کره عرضه خواهد شد.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.