ببینید: اموجی‌های جدید سامسونگ در رابط کاربری Samsung Experience 9.0

اگر تاکنون از گوشی‌های سامسونگ استفاده کرده باشید می‌دانید که اموجی‌های سامسونگ با اموجی‌های سایر برندها متفاوت بوده و معمولاً منظور اصلی را نیز نمی‌رساند! خوشبختانه سامسونگ در نسخه جدید رابط کاربری خود اموجی‌های جدید و بهتری را طراحی کرده است.

0

یک مثال واضح از اموجی‌های سامسونگ شکلک rolling eyes است که در آن کاربر خستگی و کلافگی خود را از موضوعی با چرخاندن چشمانش نشان می‌دهد. این شکلک در اموجی‌های اپل‌، گوگل، مایکروسافت، فیس‌بوک و توییتر به خوبی طراحی شده اما Samsung Experience 8.5 به کلی منظور دیگری را منتقل کرده است.

حالا در نسخه نهم که قرار است آن را در آپدیت اندروید ۸ گلکسی اس ۸ و همچنین گوشی‌های جدید سامسونگ ببینیم مشکل حل شده است.

اموجی‌های سامسونگ

نمونه‌های دیگری از اموجی‌های جدیدی را نیز Emojipedia منتشر کرده که همگی خبر از بهبود طراحی در رابط کاربری جدید سامسونگ دارد. با این حال هنوز برخی از اموجی‌ها کاملاً متفاوت از سایرین طراحی شده هرچند که تعداد آن‌ها اندک است.

اموجی‌های جدید سامسونگ

به این ترتیب اگر یک گوشی سامسونگ قابل ارتقا به اندروید ۸ دارید می‌توانید منتظر بهبود طراحی اموجی‌ها باشید. هرچند که برخی کاربران با روت کردن گوشی اموجی‌ها را جایگزین کرده‌اند.

منبع emojipedia
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.