سامسونگ ظاهرا جک هدفون را در گلکسی اس 9 حفظ خواهد کرد

جک 3.5 میلی‌متری هدفون محبوبیت خود را در گوشی‌های هوشمند از دست داده است اما ظاهرا سامسونگ همچنان جک هدفون را در گلکسی اس 9 حفظ خواهد کرد.

0

اپل یکی دو سالی می‌شود که از جک هدفون صرف‌نظر کرده و در آیفون‌های تراز اول خبری از جک هدفون نیست. در این بین سامسونگ، ال‌جی وان‌پلاس و چند شرکت بزرگ دیگر همچنان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون پایبند مانده‌اند و تصاویر درز کرده از  DeX Pad گلکسی اس 9 از حضور جک 3.5 میلی‌متری در پرچمدار بعدی سامسونگ حکایت دارد.

این داک جدید که ظاهرا تغییرات زیادی نسبت به DeX Station گلکسی اس 8 دارد با هدف ساده‌سازی فرآیند اتصال گوشی‌ به مانیتور ساخته شده است تا از این طریق با تعامل گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ مانیتور، امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار بگیرد.

همانطور که قبلا گفتیم در DeX Pad جدیدی که تصاویر آن به بیرون درز پیدا کرده شاهد حضور چند پورت USB و یک درگاه HDMI و اتصال USB-C هستیم. این پد به گونه‌ای طراحی شده تا گوشی بر روی آن به صورت افقی قرار بگیرد تا بتوان از این طریق با صفحه‌نمایش گوشی نیز تعامل برقرار کرد.  در کنار این موارد تصویری که از این پد به بیرون درز پیدا کرده است جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در گلکسی اس 9 نشان می‌دهد.

چیز دیگری که در این تصویر جالب به نظر می‌رسد حضور دکمه مخصوص فراخوان دستیار هوشمند بیکسبی در گلکسی اس 9 است. از قرار معلوم این دکمه همچنان در قسمت پایین ولوم تعبیه شده است. به احتمال قریب به یقین داک جدید DeX Pad با گلکسی‌های اس 8 سامسونگ نیز سازگار خواهد بود.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.