لنوو نسل پنجم لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon خود را به دلیل خطر آتش گرفتن فراخوانی کرد

باتری پنجمین نسل از لپ‌تاپ‌های ThiknPad X1 Carbon ممکن است بیش از حد داغ شود و به همین دلیل لنوو نسل پنجم ThinkPad X1 Carbon را فراخوان کرد.

0

لنوو گزارش‌های مختلفی بابت داغ شدن بیش از حد باتری لپ‌تاپ‌های پنجمین نسل ThinkPad X1 Carbon دریافت کرده و به همین دلیل برای جلوگیری از خطرهای احتمالی لنوو علاج واقعه را پیش از وقوع انجام داده و تمامی این سری لپ‌تاپ‌ها را فراخوان کرده است.

خوشبختانه تاکنون گزارشی از آتش گرفتن لپ‌تاپ‌های ThinkPad X1 Carbon منتشر نشده و این‌گونه که پیداست یکی از پیچ‌های این سری‌ لپ‌تاپ‌ها در حین تولید به خوبی بسته نشده و در نتیجه منجر به داغ‌شدن بیش از حد باتری و خرابی آن می‌شود.

تاکنون سه دستگاه ThinkPad X1 Carbon بابت این نقص دچار خرابی شده  و البته خوشبختانه فرآیند تعمیر این مشکل نیز بسیار راحت است و باید پیچی که به درستی بسته نشده، برداشته شود. لنوو پیشنهاد کرده است تا زمانی که لپ‌تاپ‌های ThinkPad X1 Carbon برای برطرف شدن این مشکل به گارانتی سپرده نشده‌اند بهتر است از این لپ‌تاپ‌ها استفاده نشود.

اگر یکی از این لپ‌تاپ‌های ThinkPad X1 Carbon را دارید می‌توانید در این صفحه وب‌سایت لنوو چک کنید که مشمول این فراخوان شده‌اید یا خیر.

منبع arstechnica
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.