ال‌جی از LG V30s با قابلیت‌های هوش مصنوعی و حافظه 256 گیگابایتی در MWC رونمایی می‌کند

درحالی‌که تا پیش از این گمان می‌رفت گلکسی اس 9 سامسونگ تنها پرچم‌دار مطرحی خواهد بود که در MWC2018 معرفی می‌شود، اما برخی منابع خبری امروز شایعاتی پیرامون احتمال معرفی مدل ارتقا یافته از گوشی وی 30 توسط ال‌جی با عنوان LG V30s در این نمایشگاه را منتشر کردند.

2

بر این اساس گفته می‌شود که LG V30s یا همان مدل ارتقا یافته ال‌جی وی 30، دارای چند برتری نسبت به نسخه پیش‌فرض خواهد داشت و از اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. همان‌طور که در جریان هستید، وی 30 دارای حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی است و وی 30 پلاس از حافظه 128 گیگابایتی بهره می‌برد؛ اما LG V30s با حافظه داخلی 256 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

وجه تمایز دیگر نسخه ارتقا یافته ال‌جی وی 30 همانند مدل Signature Edition که چندی پیش به صورت محدود در بازار کره جنوبی عرضه گردید، تجهیز به 6 گیگابایت حافظه رم است. هرچند سایر مشخصات سخت‌افزاری LG V30s با مدل پیش‌فرض وی 30 یکسان است، بااین‌حال شرکت سازنده برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری منحصربه‌فرد در رابط کاربری دوربین آن اعمال کرده است.

به‌عنوان‌مثال گفته می‌شود که این محصول دارای برنامه‌ای با نام LG Lens است که تقریباً قابلیت‌های Bixby Vision سامسونگ و Google Lens را ارائه خواهد کرد. بر این اساس برنامه مذکور که توسعه و کار آن بر اساس فناوری هوش مصنوعی است، می‌تواند اجسام موجود در تصویر را تشخیص داده و اطلاعاتی پیرامون آن ارائه کند.

LG V30s احتمالا در تاریخ ۷ اسفندماه معرفی خواهد شد

البته LG Lens هم بر اساس الگوریتم‌های یادگیری ماشینی کار خواهد کرد و به‌مرور زمان ویژگی‌های دیگری به آن افزوده خواهد شد. این برنامه همچنین می‌تواند کد‌های QR را رمزگشایی کرده، ویژگی‌های بارز شیء موجود در تصویر را ارائه کند و یا در خرید آن به کاربر کمک نماید.

ویژگی‌های ال‌جی لنز به همین‌جا ختم نخواهد شد، چراکه مانند یک دستیار هوشمند می‌تواند متون مختلف موجود در تصویر را به زبان‌های مختلف هم ترجمه کند و یا به کمک فناوری واقعیت مجازی، جی‎پی‌اس و مسیر حرکت، اطلاعاتی پیرامون اطرافتان را به شما یادآور شود.

اگر به خاطر داشته باشید، نسخه Signature Edition ال‌جی وی 30 با بدنه سرامیکی، 256 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم با قیمت 1840 دلاری به بازار عرضه گردید، بااین‌حال ال‌جی میداند که تکرار این‌گونه سیاست قیمت‌گذاری نمی‌تواند موفقیت آمیز باشد؛ ازاین‌رو پیش‌بینی می‌شود LG V30s با برچسب قیمتی 970 دلاری از تاریخ 9 مارس راهی بازار شود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Mahdi می‌گوید

    رنگ قرمز گوشی رو خیلی خوشگل کرده .سیاه هم اگه بگیرین شیک تره .دوربینش رو خوب جایی گذاشته تا بهتر بشه عکس گرفت .در ضمن نمایشگرش هم خیلی کیفیتش خوبه.

  2. سعیده می‌گوید

    به نظرم ال جی جزو برندهای پیشرو در زمینه طراحی بروز موبایل هست. اگر کسی دنبال گوشی خوب تو هر رده ای هست، به نظرم انتخاب ال جی بهترین گزینه است