نتایج احتمالی بنچمارک گلکسی اس 9 سامسونگ با اسنپ‌دراگون 845، 6 گیگابایت رم و اندروید 8 اوریو

به‌تازگی یک گوشی با شماره مدل مخفی در تست بنچمارک Geekbench قرار داده شد. این گوشی که از تراشه اسنپ‌دراگون 845 استفاده می‌کرد، دارای 6 گیگابایت رم و پیش‌نصب اندروید 8.0 بوده است و احتمال فراوان این دستگاه مرموز گلکسی اس 9 سامسونگ است.

0

بر کلمه «امکان دارد» تأکید می‌کنیم، چراکه در سال 2018 خصوصیات مذکور بین گوشی‌های پرچم‌دار متداول است. با این‌وجود با توجه به اینکه سامسونگ اولین شرکتی است که از تراشه اسنپ‌دراگون 845 درگوشی‌هایش استفاده می‌کند، احتمال اینکه این گوشی پرچم‌دار سال 2018 میلادی سامسونگ باشد بالا می‌رود.

سامسونگ از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در ششم اسفندماه و در طول رویداد بعدی خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد کرد. ال‌جی جی 7 در هر زمان که تولیدکننده تشخیص دهد معرفی خواهد شد و با رونمایی HTC U12 (که با عنوان Imagine نیز شناخته می‌شود) نیز تنها چند هفته فاصله‌داریم.

Samsung Galaxy S9 Benchmark

دستگاه دیده‌شده در بنچمارک Geekbench چه گلکسی اس 9 باشد و چه هر گوشی دیگری، توانسته نتایج بهتری نسبت به گلکسی اس 8 در سال 2017 میلادی کسب کند. نتایج ثبت‌شده توسط دستگاه مجهز به اسنپ‌دراگون 845، توانسته در استفاده تک‌هسته‌ای از پردازنده امتیاز 2378 و برای چند هسته امتیاز 8132 کسب کند.

با توجه به اینکه 3 ماه پیش گلکسی اس 9 پلاس در Geekbench امتیازهای مشابه 2422 و 8351 به دست آورد، اینکه نتایج زیر هم مربوط به گلکسی اس 9 باشد، محتمل به نظر می‌رسد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.