تصاویر هواوی پی 20 لایت درز کرد: شباهت زیاد به آیفون 10 اپل

در چند وقت اخیر شایعات متعددی پیرامون ویژگی‌های پرچم‌داران بعدی شرکت هواوی که با نام پی 20 شناخته می‌شود به بیرون درز پیدا کرده و در ادامه همین داستان نیز به‌تازگی تصاویری منتسب به پی 20 لایت منتشر شده که در صورت حقیقی بودن؛ بایستی هواوی را به الگوبرداری در طراحی این محصول از آیفون 10 متهم کنیم.

0

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، پرچم‌دار بعدی شرکت هواوی تحت مدل‌های پی 20، پی 20 پلاس و پی 20 لایت به بازار عرضه خواهد شد. پس از انتشار تصاویر رندر شده پی 20 با دوربین دوگانه و نمایشگر کم حاشیه، این بار شاهد منتشر شدن تصاویر نسخه واقعی هواوی پی 20 لایت هستیم که شباهت غیرقابل انکاری نسبت به آیفون 10 دارد.

شرکت هواوی اغلب از یک سبک طراحی خاص در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند و کمتر به الگوبرداری از تولیدات سایر شرکت‌های می‌پردازد اگرچه از ابتدا در رابط کاربری هواوی کاملا می‌توانستیم به الهام‌گرفتن از iOS اپل پی ببریم و اگر تصاویر فوق صحت داشته باشند، شاهد آن هستیم که هواوی پی 20 لایت به‌وضوح با الهام از طراحی آیفون ایکس ساخته شده است.

هواوی پی 20 لایت احتمالا دارای 4 گیگابایت حافظه رم است

بر این اساس گوشی هوشمند P20 Lite هواوی دارای نمایشگری 5.8 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل است که در قسمتی از آن احتمالاً سنسور تشخیص چهره تعبیه شده است.

از سویی دیگر همانند آیفون ایکس، در قاب پشتی این محصول هم سنسور دوربین دوگانه با چینش عمودی مشاهده می‌شود. هواوی پی 20 لایت دارای فریمی ساخته شده از فلز و شیشه به ابعاد 148 در 71 در 7.2 میلی‌متر هست که به ادعای منبع خبر در مدل‌های طلایی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به پردازنده کرین 970 یا مدل ارتقا یافته کرین 659، جک هدفون، درگاه USB-C، باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی و قدرت گرفتن از اندروید 8 اوریو اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.