آپدیت EMUI 8.0 برای آنر 9 و آنر 8 پرو از راه رسید

آپدیت EMUI نسخه 8.0، رابط کاربری جدیدی را به همراه اندروید اوریو در اختیار کاربران می‌گذارد، باخبر شدیم آپدیت EMUI 8.0 برای آنر 9 و آنر 8 پرو از راه رسیده است.

1

برند آنر تایید کرد که بعضی از گوشی‌های این برند میزبان آپدیت EMUI 8 خواهند بود. این آپدیت رابط کاربری جدیدی را در کنار جدیدترین نسخه اندروید اوریو در اختیار کاربران این گوشی‌ها قرار خواهد داد.

در همین راستا دفتر برند آنر، مستقر در فرانسه، اعلام کرد که گوشی‌های آنر 9 و آنر 8 پرو، اولین گوشی‌هایی از برند آنر هستند که میزبان این آپدیت EMUI 8 خواهند بود.

لازم به ذکر است که در کنار این گوشی‌ها، برند آنر تایید کرده که آنر 7X و آنر 8 نیز در ماه‌های آینده میزبان این آپدیت جدید خواهند بود. ناگفته نماند که هنوز مشخص نیست آنر 8 با این آپدیت جدید میزبان اندروید اوریو خواهد بود اما چنین فرآیندی چندان هم دور از ذهن نیست.

از آنجایی که خبر انتشار آپدیت EMUI 8 از جانب دفتر آنر در فرانسه منتشر شده است به احتمال زیاد در یکی دو روز آینده کاربران اروپایی گوشی‌های آنر 9 و آنر 8 پرو میزبان آپدیت EMUI 8 خواهند بود و در عرض هفته‌های آینده کاربران این گوشی‌ها در سایر کشورها نیز طعم این آپدیت EMUI 8 را خواهند کشید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهران می‌گوید

    آنر 8 به اندروید 8 آپدیت میشه من تو توییتر از آنر فرانسه پرسیدم گفتن نیمه دوم سال 2018 به همراه emui 8 میاد. اسکرین شات از این توییت:

    http://s8.picofile.com/file/8321627384/Screenshot_20180313_170046.png