نست سرانجام به تیم سخت‌افزاری گوگل پیوست

شرکت نست تاکنون به صورت مستقل کار می‌کرد اما از حالا به بعد به تیم سخت‌افزاری گوگل پیوسته است.

0

حدود ۴ سالی می‌شود که شرکت نست توسط گوگل خریداری شده است، اما پس از خریداری توسط گوگل، این شرکت به صورت مستقل به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آلفابت که شرکت مادر گوگل به حساب می‌آید فعالیت می‌کرده است.

برای آن دسته از کاربرانی که شرکت نست را به خوبی نمی‌شناسند باید بگوییم این شرکت در زمینه تجهیزات منازل هوشمند فعالیت دارد و ترموستات‌های هوشمند و دوربین‌های امنیتی هوشمند آن طرفداران زیادی در بازار دارد.

اگر نگاهی به محصولات این شرکت داشته باشید همکاری متقابل این شرکت و گوگل را کاملا می‌توان در سیاست‌های آن مشاهده کرد اما نست تاکنون ۱۰۰ درصد در زیرمجموعه سخت‌افزاری گوگل قرار نگرفته بود. اما اکنون خبر رسیده است که این شرکت رسماً در زیر مجموعه واحد سخت‌افزاری گوگل قرار گرفته است و به عنوان قسمتی از تیمی به حساب می‌آید که ساخت گوشی‌های پیکسل، اسپیکرهای هوشمند و کروم‌کست‌ها را انجام می‌دهد.

خبر قرار گرفتن کامل Nest در زیر مجموعه تیم سخت‌افزاری گوگل را می‌‌توان به فال نیک گرفت و امید داشت تا از حالا به بعد شاهد محصولات پیشرفته‌تری از جانب نست باشیم. گوگل نیز در این زمینه گفته است که با قرار گرفتن این شرکت در زیر مجموعه تیم سخت‌افزاری گوگل، انتظار دارد تا محصولات آن، منازل را به سمت‌ هوشمندانه‌تر شدن به پیش ببرند و در محصولات آینده نست شاهد حضور فناوری هوش‌ مصنوعی و دستیار هوشمند گوگل خواهیم بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.