سامسونگ سرانجام عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو را برای گلکسی اس 8 آغاز کرد

اندروید نسخه 8.0 اوریو سرانجام برای گلکسی‌ اس 8 منتشر شد و هم اکنون کاربران آلمانی گلکسی اس 8 میزبان دریافت آپدیت اندروید 8.0 اوریو هستند.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتما چشم شما به خبری که در آن برای شما گفتیم آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالا اوایل اسفندماه از راه می‌رسد، افتاده است. خوشبختانه هنوز به اسفند ماه نرسیده بودیم که سامسونگ کاربران گلکسی‌های اس 8 را میزبان آپدیت اندروید 8.0 اوریو کرد.

آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای گلسی‌ اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با نسخه SM-G955XXU1CRAP منتشر شده است و هم اکنون کاربران آلمانی این گوشی‌های پرچم‌دار میزبان آن هستند.

آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8

از قرار معلوم این آپدیت ابتدا برای کاربرانی که در برنامه بتای دریافت آپدیت ثبت‌نام کرده‌اند منتشر می‌شود و سپس سایر کاربران پرچمداران سامسونگ میزبان آن خواهند بود. اندروید 8.0 چند ماهی می‌شود که از جانب گوگل منتشر شده و انتظار داشتیم سامسونگ زودتر از این حرف‌ها دست‌ به کار شده و پرچمداران جدید خود را به این آپدیت مجهز کند اما در نهایت این آپدیت راه خود را به گلکسی‌های اس 8 باز کرد.

همان‌گونه که اشاره شد این آپدیت ابتدا برای کاربران آلمانی این گوشی‌ها منتشر شده است و به احتمال زیاد در بازه زمانی کمی شاهد انتشار آن برای سایر کاربران گلکسی‌های اس 8 در کشورهای دیگر نیز خواهیم بود.

یک صفحه‌کلید جدید، بهینه‌سازی‌هایی در دستیار هوشمند بیکسبی، لنزهای رنگی برای صفحه‌نمایش و ویژگی‌های دیگری را می‌توان از امکانات بارزی دانست که کاربران گلکسی‌های اس 8 پس از دریافت آپدیت اندروید نسخه 8.0 اوریو به آن‌ دسترسی خواهند داشت. لازم به ذکر است که این آپدیت دارای آخرین وصله امنیتی بهمن ماه نیز هست.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.