آپدیت جدید هواوی میت 10 و میت 10 پرو با بهینه‌سازی‌های فراوان از راه رسید

هواوی آپدیت جدیدی را برای میت 10 و میت 10 پرو منتشر کرده است که این گوشی‌ها پس از دریافت این آپدیت بهینه‌سازی‌های زیادی را شاهد خواهند بود.

0

هواوی میت 10 و میت 10 پرو گوشی‌های تراز اولی هستند که امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و با آپدیتی جدید بهینه‌سازی‌های بیشتری نیز در اختیار کاربران این گوشی‌ها قرار می‌گیرد.

این آپدیت جدید که آن‌را با نسخه SP1C00 می‌شناسیم برای هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو منتشر شده و ویژگی‌هایی نظیر بهینه‌سازی دوربین و داک مسیریابی به همراه بهینه‌سازی ویژگی Beauty دوربین با اضافه کردن حرکات لمسی بیشتر، دسترسی راحت‌تر به داک مسیریابی در حالت Ultra Saving mode و پنل نوتیفیکین‌ها، بهینه‌سازی مصرف باتری از طریق کنترل اپلیکیشن‌های نصب شده، ساده‌سازی فرآیند تعامل با نوار وضعیت، افزایش سرعت تعامل با WeChat و دسترسی به سرعت بیشتر اینترنت در یک محیط شبکه را می‌توان از بهینه‌سازی‌هایی نام برد که کاربران هواوی میت 10 و میت 10 پرو پس از نصب این آپدیت از آن‌ها بهره خواهند گرفت.

در کنار این بهینه‌سازی‌ها شاهد برطرف شدن باگ‌هایی نیز برای دوربین، بلوتوث و چند قسمت دیگر نیز هستیم.

آپدیت نسخه SP1C00 در حال حاضر برای کاربران گوشی‌های میت 10 و میت 10 پرو در چین منتشر شده است و به احتمال زیاد تا چند هفته دیگر سایر کاربران گوشی‌های پرچمدار میت هواوی در سایر کشورها نیز می‌توانند گوشی خود را به این آپدیت جدید مجهز کنند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.