کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان Build مایکروسافت 17 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد

مایکروسافت سالانه کنفرانس توسعه دهندگان Build را برگزار می‌کند، از قرار معلوم سال آینده نیز کنفرانس توسعه‌دهندگان Build مایکروسافت در تاریخ 17 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

0

در اینکه مایکروسافت سال آینده کنفرانس توسعه‌دهندگان Build را برگزار می‌کند شکی نیست اما تاکنون خبری از جانب مایکروسافت در خصوص زمان برگزاری این کنفرانس منتشر نشده بود تا اینکه شاهد درز تصویری گرافیکی هستیم که تاریخ 17 اردیبهشت‌ماه برای برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان Build مایکروسافت در آن به چشم می‌خورد.

این‌گونه که پیداست مایکروسافت سال آینده نیز این کنفرانس را همانند سال‌های گذشته در سیاتل و نزدیک مقر اصلی این شرکت برگزار خواهد کرد. ناگفته نماند که سالیان گذشته مایکروسافت رسم داشت تا کنفرانس Build را در سان‌فرانسیسکو برگزار کند.

کنفرانس Build مکانی است برای گردهمایی توسعه‌‌دهندگان، مشتریان و شرکای تجاری مایکروسافت، تا از این طریق با برنامه‌های آینده مایکروسافت آشنا شده و بتوانند بیشتر در جریان توسعه ویندوز و اپلیکیشن‌های مایکروسافت قرار بگیرند.

از طرف دیگر پیش‌بینی می‌شود در کنار این کنفرانس، مایکروسافت از سخت‌افزارهایی نیز برای فناوری واقعیت ترکیبی رونمایی کند، رونمایی از ویژگی‌های جدید در نرم‌افزارهای آفیس، مرورگر اج، کورتانا و موتور جستجوی بینگ نیز از دیگر مواردی است که به احتمال زیاد در سال آینده مایکروسافت در کنفرانس بیلد به علاقه‌مندان عرضه خواهد کرد.

جالب اینجاست که زمان برگزاریاین مراسم در همان هفته‌ای خواهد بود که کنفرانس I/O گوگل نیز برگزار می‌شود، در این زمینه اگر خبرهای فارنت را دنبال کرده باشید حتما چشم شما به خبر برگزاری مراسم Google I/O در تاریخ 18 اردیبهشت ماه سال آینده افتاده است.

انتظار داریم تا گوگل نیز در این مراسم از برنامه‌های خود برای سیستم عامل‌اندروید و همچنین سایر دستاوردهای این غول بزرگی اینترنتی خبرهای زیادی را شاهد باشیم.

با این حساب پیشنهاد می‌کنیم از هم اکنون اواسط اردیبهشت‌ماه سال آینده را در تقویم خود علامت بزنید و برای دنبال کردن کنفرانس بیلد مایکروسافت و همچنین مراسم Google O/I در آن زمان خبرهای فارنت را حتماً دنبال کنید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.