اچ‌پی نسل جدید لپ‌تاپ‌های Elitebook خود را معرفی کرد

لپ‌تاپ‌های Elitebook اچ‌پی با هدف کاربران کسب‌وکارها و با ویژگی‌های ویژه برای این افراد طراحی شده است. اچ‌پی به‌تازگی سری جدید این لپ‌تاپ‌ها را معرفی کرده است.

0

نسل پنجم Elitebook 830، 840 و 850 هر سه به پوشش فیزیکی وب‌کم مجهز شده‌اند اما اگر نسخه لمسی آن‌ها را انتخاب کنید از این پوشش محروم خواهید بود. حاشیه‌های صفحه‌نمایش حالا در این نسل کمی باریک‌تر شده‌اند و شاید مهم‌تر از همه نسخه 14 اینچی یعنی Elitebook 840 هم حالا به یک کارت گرافیک مجزای AMD Radeon RX 540 مجهز شده است که تا پیش از این تنها در نسخه 15 اینچی Elitebook 850 وجود داشت. با این‌که RX 540 برای اجرای بازی‌های سنگین مناسب نیست اما با قدرتی نزدیک به انویدیا MX150 برای کارهای گرافیکی سبک مناسب است.

Elitebook webcam cover

نسخه 13 اینچی Elitebook 830 کماکان فقط به پردازنده گرافیکی داخلی Intel UHD 620 مجهز شده اما خوشبختانه هر سه مدل از پردازنده‌های نسل هشتم Core اینتل با چهار هسته بهره می‌برند و صفحه‌نمایش آن‌ها نیز روشنایی بیشتری نسبت به نسل قبل دارد.

علاوه بر Elitebookها اچ‌پی همچنین لپ‌تاپ‌های اقتصادی workstation جدید خود را از سری ZBook با نام‌های 14u و 15u معرفی کرده که هر دو با طراحی جدید و ضخامت کمتر راهی بازار خواهند شد. اچ‌پی همچنین مانیتورهای 4K جدید خود را با ابعاد 27، 31.5 و 42.5 اینچ و با قیمت بین 559 تا 899 دلار برای اتصال به این لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرده است.

HP ZBook 14u

این لپ‌تاپ‌های کسب‌وکار و workstation هم از نظر نرم‌افزاری دارای امکانات ویژه هستند و هم از نظر سخت‌افزاری دارای دوام شارژ بالاتر، درگاه smart card و دکمه‌های تاچ‌پد هستند.

اچ‌پی قیمت Elitebook را 1029 دلار برای نسخه پایه 13 اینچی و ZBook را نیز 1099 دلار تعیین کرده است. این لپ‌تاپ‌ها از همین ماه وارد بازار خواهند شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.