تصاویر زنده از HTC U12 پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

شرکت اچ‌تی‌سی به تازگی در رویداد Taiwan 5G industry گوشی هوشمندی را در معرض دید عموم قرار داده که به عقیده بسیاری، پرچم‌دار بعدی این شرکت یا همان HTC U12 است.

0

هرچند اچ‌تی‌سی چند سالی است که با مشکلات مالی و ضرر دهی فراوان در بخش فروش گوشی‌های هوشمند دسته و پنجه نرم می‌کند، بااین‌حال همچنان خواهان ادامه دادن در این بازار هست. به تازگی تصاویر HTC U12 یا همان پرچم‌دار بعدی این شرکت در رویداد Taiwan 5G industry رسانه‌ای شده است که نویدبخش گوشی هوشمند با زبان طراحی جدید و امروزی است.

مرسوم است که شرکت‌های سخت‌افزاری فعال در بازار گوشی هوشمند، پیش از معرفی رسمی، برخی از ویژگی‌ها و اطلاعات مربوط به پرچم‌داران خود را در اختیار سایرین قرار می‌دهند. اچ‌تی‌سی نیز خواسته یا ناخواسته نمونه واقعی HTC U12 را در کنفرانس مذکور در معرض دید عموم افراد قرار داده که بالطبع از دید رسانه‌های جمعی نیز پنهان نمانده است.

تصاویر زنده از HTC U12

تصاویر زنده از HTC U12 حاکی از آن است که پرچم‌دار بعدی شرکت تایوانی دارای نمایشگری کم حاشیه 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن احتمالی 1440 در 2880 پیکسل از نوع Super LCD6 است. در تصویری دیگر گوشی مذکور توانسته به سرعت دانلود 809.58 مگابیت بر ثانیه دست پیدا کند که احتمالاً به لطف مودم X20 LTE کوالکام و فناوری LTE-LAA محقق شده است.

تصاویر زنده از HTC U12

نکته دیگر آنکه کوالکام این مودم را با تراشه اسنپ‌دراگون 845 یکپارچه کرده پس قابل پیش‌بینی است که HTC U12 هم از این تراشه قدرت گرفته باشد. اطلاعات بیشتری از این تصاویر قابل استخراج نیست، اما منبع خبر مدعیست که اچ‌تی‌سی یو 12 به 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه داخلی هم تجهیز شده است؛ کما آنکه توانسته گواهینامه عایقی IP68 را هم کسب کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.