تصاویر گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در رنگ بنفش یاسی منتشر شد

سامسونگ قصد دارد امسال گلکسی اس 9 را در یک رنگ جدید هم عرضه کند: بنفش یاسی یا Lilac Purple. حالا تصاویری از این گوشی و نسخه پلاس آن در رنگ جدید درز کرده است.

0

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس قرار است در یک رویداد در تاریخ ششم اسفندماه رسماً در نمایشگاه MWC معرفی شوند. حالا تصاویر نسخه بنفش گلکسی اس 9 به بیرون درز کرده که تصاویر قبلی را نیز تأیید می‌کند.

نسخه بنفش گلکسی اس 9

انتظار داریم علاوه بر رنگ‌های مشکی، خاکستری (نقره‌ای) و طلایی، گلکسی اس 9 در رنگ جدید بنفش یاسی نیز به بازار عرضه شود. با این‌که احتمالاً سامسونگ برای هر منطقه جغرافیایی برخی از این رنگ‌ها را عرضه می‌کند اما می‌توان انتظار داشت رنگ جدید بنفش یاسی که جایگزین ارغوانی می‌شود پرطرفدارترین باشد.

نسخه بنفش گلکسی اس 9 پلاس

همان‌طور که در تصاویر قبلی هم دیده بودیم گلکسی اس 9 پلاس برخلاف گلکسی اس 9 به دوربین دوگانه مجهز شده و حسگر اثر انگشت نیز در هر دو گوشی به پایین دوربین منتقل شده است. همچنین به نظر می‌رسد حاشیه‌های سمت چپ و راست صفحه‌نمایش بیشتر شده تا کار با آن راحت‌ر شود.

گفته می‌شود گلکسی اس 9 به سنسور IMX345 سونی با دیافراگم قابل تغییر f1.5 تا f/2.4 مجهز شده و قابلیت فیلمبرداری آهسته 1080p با نرخ 480 فریم بر ثانیه را نیز دارد. از جمله سایر مشخصات گلکسی اس 9 می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 854، 4 یا 6 گیگابایت رم و رابط کاربری Samsung Experience 9 اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.