درز مشخصات فنی نوکیا 7 پلاس و احتمال حضور یک دوربین دوگانه کارل زایس!

قرار است که کمپانی HMD Global سورپرایزهای خوشایندی را در کنگره جهانی موبایل (MWC) به همراه داشته باشد. جدای از پرچم‌دار جدید برند نوکیا، ممکن است از یک گوشی هوشمند میان رده بسیار قدرتمند یعنی نسخه‌ای به‌روزرسانی شده از نوکیا 7 تحت عنوان نوکیا 7 پلاس رونمایی شود.

0

با توجه به اینکه Nokia 7 به‌صورت انحصاری تنها در چین فروخته می‌شد، انتظار داریم که نوکیا 7 پلاس بعد از رونمایی به‌صورت جهانی عرضه‌شده و نمونه خوبی در مجموعه گوشی‌های هوشمند اندرویدی HMD باشد. قبلاً هم گزارش‌هایی در خصوص نوکیا 7 منتشرشده بود، اما این اولین بار است که تقریباً تمام جزئیات مربوط به خصوصیات این دستگاه منتشر می‌شود.

ظاهراً نوکیا 7 پلاس با توجه به دوربین پشتی دوگانه کارل زایس (12 + 13 مگاپیکسل)، 4 گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی 64 گیگابایتی، قادر به رقابت با پرچم‌داران نیز باشد. تنها نکته نه‌چندان خوشایند درباره این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون 660 آن است؛ اما این پردازنده برای گوشی‌های میان رده کاملاً عادی محسوب می‌شود.

دیگر خصوصیات درز کرده این دستگاه شامل دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی زایس با تکنولوژی تتراسل، صفحه‌نمایش غول‌پیکر 6 اینچی با نسبت 18:9 و پوشش Gorilla Glass، اندروید 8.0 اوریو و پورت یواس‌بی Type-C (همراه با تکنولوژی شارژ سریع) است.

نکته‌ای که باید مدنظر داشته باشیم این است که این اطلاعات تنها از یک منبع در چین منتشرشده‌اند، پس ابداً نمی‌توان درباره صحت آن‌ها اظهارنظر کرد. امیدواریم که در هفته‌های آینده درباره نوکیا 7 پلاس و سخت‌افزار آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.