ال‌جی رسماً از بازار گوشی‌های هوشمند چین خارج شد

آخرین گوشی کمپانی ال‌جی که به بازار چین ارائه شد، G5 SE سال 2016 بود که نسخه‌ای ساده‌شده از G5 نه‌چندان دوست‌داشتنی است. طی این مدت، کمپانی کره‌ای تا حدودی کشور چین را ترک گفته بود؛ اما حالا یکی از مقامات بخش موبایل ال‌جی رسماً تائید کرده که این شرکت دیگر در بازار چین گوشی نمی‌فروشد.

1

یک خبرنگار مجله China Business که به دفتر ال‌جی در پایتخت چین یعنی پکن سرزده بود، موفق شد تأییدیه این خبر را از یکی از نمایندگان کمپانی کسب کند. مدت‌زمانی می‌شود که جدای از سود به‌دست‌آمده از دیگر بخش‌های ال‌جی، واحد گوشی هوشمند آن ضرر مالی به همراه داشته است و به‌این‌ترتیب خروج ال‌جی از بازار چین منطقی به نظر می‌رسد.

کنجکاویم بدانیم که ال‌جی در کنگره جهانی موبایل چه دستگاه‌هایی را برای عرضه به سایر قسمت‌های جهان آماده خواهد کرد. سؤال دیگر اینجاست که با توجه به عدم قطعیت شرکت در خصوص تغییر نام سری گوشی‌های G، آنچه در MWC رونمایی می‌شود تحت چه برندی معرفی خواهد شد.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    الجی با G5 سقوط آزاد کرد و اوضاش دارا مثل HTC میشه