مشکل جدید اما عجیب آیفون X اپل؛ وقتی نمی‌توانید به تماس‌ها پاسخ دهید!

حدود سه ماه از ورود آیفون 10 پر زرق‌وبرق و گران‌قیمت اپل به بازار می‌گذرد این در حالی است بعضی از کاربران این گوشی گزارش کرده‌اند که نمی‌توانند به تماس‌های ورودی خود پاسخ دهند.

0

مشکل پاسخ به تماس در آیفون 10 این‌جاست که زنگ گوشی به صدا در می‌آید اما نمایشگر با حدود 6 تا 10 ثانیه تاخیر روشن می‌شود و تا آن زمان کاربر به گزینه‌های پاسخ یا رد تماس دسترسی ندارد. به این ترتیب در بسیاری موارد عملاً امکان پاسخ‌دهی به تماس وجود ندارد.

تا امروز حدود 800 کاربر آیفون 10 این مشکل را در انجمن‌های اپل گزارش کرده‌اند. این باگ تماس ورودی، البته اگر بشود آنرا باگ نامید، نخستین بار در ماه دسامبر (آذرماه) مشاهده شد و ریست کردن گوشی و ریستور کردن iOS نیز ظاهراً مشکل را برطرف نکرده است.

به گزارش Financial Times اپل در حال بررسی این مشکل است اما هنوز دلیل اصلی آن و یا زمان احتمالی عرضه آپدیت برای رفع آن مشخص نشده است. مسلماً این مشکلی نیست که برای یک گوشی هزار دلاری قابل قبول باشد و امیدواریم اپل به‌زودی مشکل را مرتفع کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.