درز تصاویر رندر شده ذن‌فون 5 ایسوس با صفحه‌نمایش 18:9

تا رونمایی سری گوشی‌های پرچمدار ذن‌فون 5 ایسوس یکی دو ماهی بیشتر فاصله نداریم و در این حین شاهد درز تصاویر رندر شده‌ای از ذن‌فون 5 ایسوس با صفحه‌نمایش 18:9 هستیم.

0

ایسوس رسماً تایید کرده است که سری گوشی‌های پرچمدار ذن‌فون 5 قرار است در تاریخ هشتم اسفند ماه رونمایی شوند، اما در این بین تاکنون خبرهای زیادی از مشخصات این گوشی‌های پرچمدار به بیرون درز پیدا نکرده است تا اینکه اکنون تصاویری از ایسوس ذن‌فون 5 به بیرون منتشر شده است که به احتمال زیاد مربوط به دفترچه راهنمای این گوشی هوشمند پرچمدار هستند.

این تصاویر گوشی را در نماهای مختلفی نشان می‌دهند و بر اساس این تصاویر می‌توان گفت که ذن‌فون 5 صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با نسبت‌ تصویر 18:9 دارد. از طرف دیگر ایسوس قید جک 3.5 میلی‌متری هدفون را نیز در این گوشی نزده و این جک را در بالای دستگاه شاهد خواهیم بود.

پورت microUSB نیز در قسمت پایین و بین بلندگو و میکروفون قرار گرفته است. به احتمال زیاد نسخه پایه ذن‌فون 5 امکانات سخت‌افزاری بسیار قدرتمندی نخواهد داشت و چه بسا که ایسوس سخت‌افزارهای قوی‌تری را در سایر نسخه‌های این سری تعبیه کرده باشد.

ZenFone 5 در زمان عرضه با اندروید 8.0 راهی بازار خواهد شد و با توجه به نزدیک بودن به زمان برگزاری مراسم MWC 2018 می‌توانیم منتظر اخبار بیشتری از این گوشی باشیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.