اپل مشکل No Service برخی گوشی‌های آیفون 7 را رایگان حل می‌کند

چندی است که کاربران آیفون 7 از پیام نابجای No Service بر روی دستگاه خود گلایه‌مند هستند. اپل این مساله را تأیید کرده و وارد عمل شده است.

4

اپل می‌گوید مشخص شده تعداد معدودی از دستگاه‌های آیفون ۷ حتی در شرایطی که آنتن‌دهی خوب است پیام عدم سرویس‌دهی می‌دهند. مشکل No Service آیفون 7 توسط کاربران در انجمن‌های اینترنتی مختلف و بخش پشتیبانی اپل گزارش شده بود.

گویا مشکل به‌سادگی حل نمی‌شود و بروزرسانی نرم‌افزاری چاره‌ساز نیست. اپل می‌گوید این مساله به یک نقص در بورد دستگاه برمی‌گردد که باید از نزدیک بررسی و تعمیر شود.

شرکت آمادگی خود را برای تعمیر رایگان این دستگاه‌ها اعلام کرده است. گفتنی است آن دست از افرادی که پیش‌تر دستگاه خود را برای رفع این مشکل به ایستگاه پشتیبانی فنی این شرکت برده‌اند نیز می‌توانند پول خود را بازپس بگیرند.

اپل می‌گوید دستگاه های ساخته شده در بازه زمانی شهریور ۱۳۹۵ تا بهمن ۱۳۹۶ که در واقع از همان ابتدای عمر آیفون ۷ تا کنون است با این مشکل مواجه هستند. به‌ویژه دستگاه‌هایی که در آمریکا، ژاپن، هنگ کنگ یا ماکائو فروخته شده‌اند.

منبع techcrunch
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    سلام
    همه کشورها این تعویض رو انجام میدن؟
    تو استانبول این کار رو انجام میدن یا فقط باید کشورای اوپایی و.. ارسال بشه؟

  2. سام می‌گوید

    اگر از تاریخ گارانتی خارج شده باشه ویه تعمیرکار تو ایران گوشی رو باز کرده باشه بازم اپل ساپورت میکنه؟باتشکر

    1. محسن صحافی می‌گوید

      معمولا این موارد رو باید خود مرکز اپل در خارج از کشور بررسی کنه و نمیشه قطعی گفت.

    2. محمد می‌گوید

      سلام به غیر از فرستادن گوشی به خارج از کشور راه حله دیگه ای هم داره که از نو سرویس در بیاد ممنون میشم جواب بدین