سامسونگ ویژگی‌های جدید رابط کاربری گلکسی اس 8 در اندروید اوریو را شرح داد

آن‌طور که به نظر می‌رسد سامسونگ در مراحل پایانی توسعه آپدیت اندروید 8 اوریو را برای پرچم‌داران 2017 خود است؛ چراکه به‌تازگی برخی از ویژگی‌های جدید رابط کاربری آپدیت مذکور برای گلکسی اس 8 را در مطلبی تشریح کرده است.

2

شرکت سامسونگ تاکنون چندین نسخه پیش‌نمایش از آپدیت اندروید 8 اوریو را برای پرچم‌داران سال 2017 خود منتشر کرده و آن‌طور که به نظر می‌رسد نتیجه نهایی در آینده‌ای نه‌چندان دور در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت. در همین راستا شرکت کره‌ای روز گذشته برخی از تغییرات رابط کاربری گلکسی اس 8 در اندروید اوریو را رسانه‌ای کرد.

طبق تصاویر منتشر شده از سوی سامسونگ، در رابط کاربری گلکسی اس 8 در اندروید اوریو شاهد تغییرات اساسی و افزوده شدن ویژگی‌های جدید به کیبورد پیش‌فرض دستگاه هستیم؛ به‌طوری که اکنون دسترسی به GIFها، استیکرها و اموجی‌ها از طریق نوار جداگانه‌ای امکان‌پذیر است. صفحه‌کلید جدید همچنین دارای بخش تنظیماتی ساده و مدرن‌تری می‌باشد. کیبورد جدید همچنین در 4 حالت کنتراست بالا هم قابل دسترس است.

در سوی دیگر سامسونگ صفحه اصلی و رابط کاربری دستیار صوتی Bixby را ارتقا داده است. به‌عنوان مثال صفحه اصلی این برنامه قادر است رنگ خود را با بک‌گراند و تم دستگاه تطبیق دهد. البته امکان تغییر دستی رنگ محیط کاربری آن هم تعبیه شده است. علاوه بر آن صفحه داشبورد Bixby با باکس‌هایی به مراتب کاربر پسند تر از قبل ارائه می‌شود که دسترسی به قسمت‌های مختلف را آسان می‌کند.

علاوه بر آن بخش جستجو بسیار سریع‌تر و بهینه‌تر از قبل کار خواهد کرد؛ همچنین با فروشگاه‌های Google Play و Galaxy Apps هم در تعامل است و می‌تواند به‌طور خودکار در این فروشگاه‌ها هم مورد مدنظر را جستجو کند.

یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که برنامه تست نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مدتی قبل به پایان رسید. اگرچه انتظار می‌رفت نسخه پایدار تا پیش از  یازدهم بهمن‌ماه منتشر شود، اما هنوز حتی به‌طور رسمی خبری نیز درباره این موضوع منتشر نشده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. لیلا می‌گوید

    سلام و درود من یک گوشی خوب تا دو و پونصد می خوام و یک لب تاب خوب تا چهار تومان پیشاپیش از راهنماییتون سپاسگزارم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام و وقت بخیر
      در بخش راهنمای خرید سایت فارنت می‌توانید با توجه به بازه قیمتی مد نظر محصولات مناسب را پیدا کنید
      http://farnet.ir/buying-guide/
      موفق باشید