هواوی پی 20 هفتم فروردین‌ماه رسماً رونمایی خواهد شد

ماه آینده نمایشگاه MWC را پیش رو داریم اما هواوی پی 20 در این مراسم رونمایی نخواهد شد. تاریخ رونمایی از هواوی پی 20 را این شرکت اخیراً در دعوتنامه خود اعلام کرده است.

0

حدود یک ماه تا زمان برگزاری مراسم MWC زمان‌ باقی مانده و گفته می‌شد که هواوی ممکن است در این مراسم پرچم‌دار جدید خود را رونمایی کند اما هواوی ظاهرا برنامه‌های دیگری در سر دارد و قرار است زمان رونمایی هواوی پی 20 هفتم فروردین ماه سال آینده طی مراسمی در پاریس باشد.

این پرچمدار که به احتمال زیاد هواوی P11 یا هواوی پی 20 نام دارد به تنهایی راهی بازار نخواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که سه گوشی را در این خانواده شاهد باشیم. با این حساب هواوی پی 20, پی 20 پلاس و پی 20 لایت از نسخه‌های مختلف این گوشی پرچمدار است که چشم انتظار رونمایی آن‌ها هستیم.

در این بین گفته می‌شود که ممکن است هواوی P20 پرو نیز با ظاهری همانند آیفون X از جانب هواوی راهی بازار شود. از طرف دیگر به احتمال زیاد بعضی از این گوشی‌های جدید به جای دوربین دوگانه به دوربین سه‌گانه مجهز خواهند بود.

نسبت صفحه‌نمایش 18:9 که این روزها یکی از مشخصه‌های بارز گوشی‌های پرچمدار است در کنار پردازنده کیرین 970 که از هوش‌مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کند از دیگر ویژگی‌هایی است که در تمامی نسخه‌های هواوی P20 به غیر از نسخه لایت این گوشی شاهد خواهیم بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.