اسنشال فون مستقیماً به اندروید 8.1 آپدیت خواهد شد

درحالی‌که مدت زمان زیادی از انتشار نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو برای اسنشال فون فون می‌گذرد، بااین‌حال به نظر می‌رسد که این گوشی جذاب درنهایت به‌طور مستقیم به اندروید 8.1 آپدیت خواهد شد.

0

همان‌طور که در جریان هستید، یکی از اصلی‌ترین عوامل اعتماد به یک شرکت نوپا در بازار گوشی هوشمند، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی بلند مدت از محصولاتش است. کمپانی جدید خالق اندروید اندی رابین نیز با توجه به این موضوع چند وقتی است که نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو را برای گوشی بدون حاشیه نمایشگر اسنشال فون منتشر کرده است.

البته این کمپانی برخلاف تصور روز گذشته در توییتی تائید کرد که نسخه نهایی اندروید 8 هیچ‌گاه برای گوشی مذکور منتشر نمیشود؛ اما جای نگرانی نیست چراکه احتمالاً اسنشال فون مستقیماً به اندروید 8.1 آپدیت خواهد شد. شرکت سازنده تصریح کرده که اسنشال فون به دلیل برخی مشکلات فنی قادر به دریافت نسخه نهایی اندروید 8 نمی‌باشد، بااین‌حال با فاصله چند هفته دیرتر به جدیدترین نسخه از پلتفرم اندروید ارتقا پیدا خواهد کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.