آپدیت آنر 7X هواوی با قابلیت تشخیص چهره از راه رسید

شرکت هواوی به‌تازگی بسته به‌روزرسانی جدیدی را برای گوشی میان رده آنر 7X منتشر کرده که حاوی قابلیت‌های تازه و جذابی از جمله تشخیص چهره می‌باشد.

2

آپدیت آنر 7X هواوی که با شماره ساخت B192 در اختیار تمام دارندگان این میان رده در چین قرار گرفته، از طریق مراجعه به بخش تنظیمات و سپس رفتن به سربرگ Updates قابل دریافت می‌باشد.

مهم‌ترین ویژگی آپدیت آنر 7X هواوی، به ارمغان آوردن قابلیت تشخیص چهره می‌باشد که در زمان معرفی این گوشی از سوی مدیران آنر عنوان شده بود. همان‌طور که در جریان هستید، این محصول در قاب پشتی میزان سنسور اثر انگشت هم می‌باشد، بااین‌حال شرکت سازنده وعده داده بود که روش‌های امنیتی بیومتریک آنر 7X را در سال 2018 افزایش دهد.

دیگر ویژگی این به‌روزرسانی امکان مخفی کردن اعلانیه‌ها در صفحه لاک اسکرین می‌باشد. هر دو ویژگی مذکور از طریق سربرگ Security and privacy در بخش تنظیمات اصلی قابل شخصی‌سازی می‌باشند. در سوی دیگر به اپلیکیشن دوربین آنر 7X اکنون ماسک‌های جذابی برای ثبت تصاویر سلفی هم اضافه شده است. درنهایت این به‌روزرسانی حاوی پچ‌های امنیتی ژانویه 2018 پلتفرم اندروید می‌باشد.

همان‌طور که گفته شد، این آپدیت در حال حاضر صرفاً برای رام چین گوشی  7X منتشر شده، بااین‌حال احتمالاً از هفته آینده در دسترس کاربران سایر نقاط هم قرار خواهد گرفت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. یاشار می‌گوید

    سلام اقای ارغوان به نظرتون اندروید 8 برای انر 8 لایت میاد ؟؟؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      به احتمال زیاد بله