اطلاعات جدید از آیفون‌های سال 2018 اپل درز کرد

زمان زیادی تا رونمایی آیفون‌های 2018 اپل باقی مانده اما از هم اکنون شاهد درز پیدا کردن اطلاعات جدیدی از آیفون‌های 2018 اپل هستیم. ظاهراً اپل سال آینده آیفون 9 را در کنار آیفون Xs و Xs پلاس عرضه خواهد کرد.

0

تجربه نشان داده است Ming-Chi Kuo اطلاعات خوبی از برنامه‌های بعدی اپل دارد و تاکنون شاهد پیش‌بینی‌های بسیار دقیقی از سیاست‌‌گذاری‌های اپل از جانب وی بوده‌ایم، این بار نیز Ming-Chi Kuo از برنامه‌های اپل برای آیفون‌های 2018 خبر داده است. بنا به ادعای Ming-Chi Kuo، اپل قصد دارد در سال 2018 سه دستگاه آیفون جدید راهی بازار کند، از قرار معلوم اولین گوشی آیفون 2018 اپل، صفحه‌نمایش 6.1 اینچی دارد و این گوشی را با نام آیفون 9 در بازار خواهیم شناخت. 

آیفون 9 ساخت دست شرکت‌های Pegatron ،Foxconn و Wistron است و این گوشی از صفحه‌نمایش LCD بهره گرفته است. گفته می‌شود وظیفه تامین صفحه‌نمایش آیفون 9 بر عهده Japan Display گذاشته شده و تمامی قسمت‌های این صفحه‌نمایش قابل تعامل است تا در نتیجه نسبت حاشیه کناره‌های آیفون 9 با صفحه‌نمایش گوشی حدود 0.5 میلی‌متر باشد.

نسبت صفحه‌نمایش آیفون 9 برابر با 18:9 است و این گوشی رزولوشنی برابر با 1080 در 2160 پیکسل دارد. یک باتری یکپارچه مستطیل با 2850 میلی‌آمپر در آیفون 9 حضور پیدا خواهد کرد و در این گوشی خبری از تاچ سه‌بعدی نیست. فیس‌آی‌دی، قابلیت TrueDepth برای دوربین و ویژگی‌ Animoji را می‌توان از دیگر ویژگی‌های آیفون 9 دانست. لازم به ذکر است که آیفون 9 به یک دوربین در قسمت پشت مجهز شده است و خبری از سنسورهای دوگانه در این گوشی نخواهد بود.

از طرف دیگر Ming-Chi Kuo معتقد است که نسل بعدی آیفون X را در سال 2018 در قالب دو گوشی با نام‌های آیفون Xs و آیفون Xs پلاس شاهد خواهیم بود.

این دو گوشی به 4 گیگابایت رم و باتری 3400 میلی‌آمپری مجهز خواهند بود و گفته می‌شود که این باتری در دو قسمت به صورت L مانند در آیفون‌های X سال 2018 اپل تعبیه خواهد شد. حضور صفحه‌نمایش OLED در این گوشی‌ها پیش‌بینی می‌شود و احتمال می‌رود آیفون Xs پلاس ابعادی برابر با 6.5 اینچ داشته باشد و شاید در این گوشی شاهد حضور صفحه‌نمایشی از نوع LCD باشیم.

در کنار تمامی این موارد، Ming-Chi Kuo پیش‌بینی کرده است که تفاوت چندانی را میان آیفون‌ X سال 2017 و آیفون‌های X سال 2018 شاهد نباشیم و به احتمال زیاد ویژگی‌ TrueDepth در دوربین این گوشی‌ها دست‌نخورده خواهد ماند.

جالب است بدانید Ming-Chi Kuo بر این باور است که تمامی آیفون‌های 2018 اپل فروش خوبی را تجربه خواهند کرد. 

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.