گوگل اپلیکیشن Files Go را با پشتیبانی از کارت حافظه و تبلت‌ها به‌روز کرد

اپلیکیشن Files Go اولین مدیریت‌کننده فایل مخصوص گوگل است که در پلی استور یک اپ اختصاصی دارد. گوگل طی یک بروزرسانی ویژگی‌های کلیدی جدیدی را به این اپ آورده است.

0

نخستین ویژگی تازه Files Go که به مزاج خیلی‌ها خوش می‌آید پشتیبانی از حافظه‌ی microSD است. از این پس کاربرانِ آن دست از دستگاه‌های اندرویدی با قابلیت داشتن حافظه جانبی می‌توانند به سادگی و تنها با یک اشاره بین دو منبع ذخیره جابجا شودند.

ویژگی کاربردی دیگر این است که با تنظیمات جدید «Open with» کاربران می‌توانند انتخاب کنند فایل‌هاشان با کدام اپلیکیشن باز شود. بعنوان مثال اگر ویدیویی را انتخاب کنید در صورتیکه چند مدیاپلیر بر روی دستگاه‌تان نصب باشد می‌توانید هر کدام که دوست دارید ویدیو با آن پخش شود را انتخاب کنید.

آخرین ویژگی پشتیبانی از تبلت‌های اندرویدی است. پس از دریافت بروزرسانی جدید کاربران می‌توانند از اشتراک‌گذاری آفلاین Files Go برای انتقال اطلاعات بین گوشی و تبلت استفاده کنند. گوگل می‌گوید از زمان انتشار اپ تا به امروز ۱۰ میلیون نفر آنرا بر روی دستگاه‌شان نصب کرده‌اند. گفتنی است که اپ Files Go با پاک کردن فضای اشغال شده‌ای بالغ بر ۱.۱ گیگابایت کمک شایانی به دستگاه‌تان می‌کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.