گوگل کروم حالا قابلیت بی‌صدا کردن دائمی وب‌سایت‌ها را فراهم می‌کند

قرار است گوگل طی روزهای آینده نسخه‌ای جدید از کروم را به کاربران معرفی کند که امکان بی‌صدا کردن دائمی وب‌سایت‌ها را فراهم می‌کند.

0

حتما شما هم با ورود به برخی وب‌سایت‌ها با ویدیوهای مزاحمی که یکباره با سر و صدای آزار دهنده بصورت خودکار پخش می‌شوند برخورد کرده‌اید. در نسخه‌ی جدید گوگل کروم می‌توانید تمام سایت‌هایی که ویدیوی خودکار پخش می‌کنند را بی‌صدا کنید. به اینصورت که بر روی تب مزاحم راست کلیک کنید و خروجی صدای کل سایت را غیرفعال کنند. با بی‌صدا کردن دائمی وب‌سایت‌ها هر بار به آن‌ها مراجعه کنید صدایی پخش نخواهد شد مگر این‌که آن‌ها را Unmute کنید.

بی‌صدا کردن دائمی وب‌سایت‌ها

گوگل همچنین قصد دارد قابلیت پشتیبانی از ویدیوهای HDR را به کروم 64 اضافه کند. استفاده از این قابلیت مستلزم داشتن کامپیوتری با آپدیت Fall Creators، مانیتور HDR و کارت‌های گرافیکی سازگار است. گفتنی است که جدیدترین نسخه‌ی کروم از کاربران ویندوز در برابر بدافزارهایی نظیر Meltdown و Spectre محافظت می‌کند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.