مراسم Google I/O 2018 از 18 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد

گوگل تاریخ برگزاری مراسم توسعه‌دهندگان Google I/O 2018 را 18 تا 20 اردیبهشت‌ماه آینده اعلام کرده است. این همایش در مانتین ویو کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

0

درست مثل سال گذشته گوگل در دعوتنامه خود به جای درج واضح تاریخ و مکان برگزاری این مراسم یک پازل آنلاین را ترتیب داده بود تا شرکت‌کنندگان خودشان این موارد را درمورد Google I/O 2018 کشف کنند.

گفتنی است در میان مدارک و سرنخ‌های حل معمای یک کیک آناناس نیز درون یک اتاق وجود داشته که شاید نشان از نام نسخه بعدی اندروید (Pineapple) باشد. البته گوگل معمولاً همیشه نام‌های مختلفی برای اندروید در نظر دارد و نام نهایی پس از چند ماه بعد از معرفی نسخه پیش‌نمایش مشخص خواهد شد.

Google I/O 2018 pineapple

سال گذشته گوگل در مراسم Google I/O بر روی اندروید اوریو، دستیار گوگل، سرویس Google Photos و هدست‌های مستقل Daydream تمرکز کداشت. انتظار داریم امسال هم تمرکز روی نسخه آینده اندروید و هوش مصنوعی باشد.

به هر حال برای روشن شدن ماجرا باید حداقل سه ماه دیگر منتظر بمانیم.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.