تنها در صورتی می‌توانید با این اپ چت کنید که شارژ باتری گوشی شما کمتر از 5 درصد باشد!

اپلیکیشن یک دلاری Die With Me تنها زمانی قابل استفاده است که باتری گوشی شما کمتر از 5 درصد شارژ داشته باشد. به این ترتیب می‌توانید با سایر افراد ناشناس که گوشی آن‌ها در حال خاموش شدن است گفتگو کنید!

0

زمانی که صحبت از گوشی‌های هوشمند به‌خصوص گوشی‌های اندرویدی است، یکی از بیشترین جستجوهایی که در گوگل صورت می‌گیرد «بهبود عمر باتری گوشی X» است که X می‌تواند یک آیفون یا یک گوشی کاملاً ناشناس اندرویدی باشد. بااین‌وجود معمولاً خیلی سخت است که همیشه مواظب گوشی باشیم و سعی کنیم که کاملاً از باتری آن محافظت به عمل‌آوریم؛ حتی اگر مجبور به غیرفعال کردن برخی از قابلیت‌های هسته اندروید بشویم. به همین علت است که برخی اصلاً به این مطلب اهمیت نمی‌دهند. یک اپلیکیشن جدید و نسبتاً جذاب 0.99 دلاری اندروید و iOS، افرادی را که اجازه می‌دهند گوشی آن‌ها به خاطر تمام شدن باتری خاموش شود را هدف قرار می‌دهد. این اپلیکیشن که Die With Me نام دارد، به کاربرانی که گوشی آن‌ها کمتر از 5 درصد شارژ داشته باشد اجازه می‌دهد که به چت روم وارد شوند و درحالی‌که گوشی آن‌ها از یک مرگ آرام و دردناک رنج می‌برد، به گفتگو بپردازند. چقدر انحصاری و خاص!

تقریباً شبیه به ارکستر تایتانیک که به خاطر یک آخرین قطعه با یکدیگر به نواختن سازهایشان پرداختند، کاربران Die With Me هم می‌توانند با یکدیگر حرف بزنند و ناراحتی خود از وضع باتری را با کاربرانی که به سرنوشت مشابه دچار هستند، به اشتراک بگذارند.

در پایین می‌توانید برخی از بازخوردهای جالب کاربران در گوگل پلی و شبکه اجتماعی Reddit را درباره این اپلیکیشن بخوانید:

خیلی خوب است. بالاخره درصد باتری گوشی را به‌اندازه کافی پایین آوردم تا به چت روم وارد شوم، حالا می‌توانم نوشتن یک مجله را در اپلیکیشن شروع کنم.

-Lain Andry

 

در این اپلیکیشن کاربران زیادی را با گوشی نکسوس 6P نمی‌بینید. چراکه گوشی‌هایشان به‌صورت تصادفی در هر نقطه‌ای با شارژ بین 0 تا 30 درصد خاموش می‌شود. مثل رولت روسی است.

– Kommradeobvious

 

در حال استفاده از این اپلیکیشن با گوشی Nextbit Robin هسـ…

– SabashChandraBose

 

بالاخره یک اپلیکیشن خوب پیام‌رسانی برای صاحبان Galaxy S6 عرضه شد.

– guyver_dio

Die With Me ایده خیلی خوبی دارد، اما متأسفانه بدی‌هایی هم در استفاده از آن همراه است. جدای از اسم ترسناک، قیمت 0.99 دلار برای آن در نظر گرفته‌اند که به نظر عده زیادی بدون منطق انتخاب‌شده است؛ چون اساساً چیزی را خریداری می‌کنید که آن‌چنان فرصت استفاده از آن را پیدا نخواهید کرد. از این نظر تا حدی به اپلیکیشن بدنام I Am Rich شباهت دارد که 999 دلار قیمت داشت و عملاً هیچ کاری انجام نمی‌داد. همان‌طور که گفتیم اپلیکیشن Die With Me برای دستگاه‌های iOS و اندروید موجود است؛ پس سازنده تبعیضی هم بین گوشی‌ها قائل نشده است.






 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.