تاریخ انتشار God of War پلی استیشن 4 مشخص شد

همراه با اعلام تاریخ انتشار God of War برای پلی استیشن 4 یک تریلر از داستان این بازی نیز منتشر شد. با وجود این‌که در این تریلر قسمت‌هایی از گیم‌پلی بازی نیز نشان داده می‌شوند، تمرکز اصلی آن بر روی داستان بازی است. داستانی که ظاهرا پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به همه‌ی عناوین قبلی این مجموعه خواهد داشت.

0

دارندگان کنسول سونی پلی استیشن 4 بسیار منتظر و مشتاق عرضه‌ی بازی God of War جدید برای این کنسول هستند. این بازی که در E3 2016 با عرضه‌ی تریلری رسما معرفی شد از عناوین انحصاری کنسول سونی است که تاریخ انتشار آن به تازگی مشخص شده است. «کوری بارلوگ» کارگردان بازی و رییس استودیوی سانتا مانیکا با انتشار مطلبی در بلاگ پلی‌ استیشن تاریخ انتشار God of War را اعلام کرد. این بازی قرار است در ماه آپریل عرضه شود.

بارلوگ پیش از این در مصاحبه‌ای با مجله‌ی گیم‌اینفورمر جزئیات زیادی از این بازی را فاش کرده بود. او همچنین اعلام کرده بود که قسمت بعدی این بازی امکان دارد در سرزمین مصر و یا تمدن مایا رخ دهد. این یعنی کریتوس که برای اولین بار از کوه المپ و سرزمین اسپارتا فاصله گرفته و به شمال کوچ کرده است، احتمالا در بازی‌های بعدی به مناطق دیگر هم سفر خواهد کرد. این در حالی است که بارلوگ اذعان داشته نبردن بازی در این قسمت به مصر به خاطر عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Origins در سال 2017 بوده است. این بازی در مصر می‌گذرد.

همراه با اعلام تاریخ انتشار God of War برای پلی استیشن 4 یک تریلر از داستان این بازی نیز منتشر شد. با وجود این‌که در این تریلر قسمت‌هایی از گیم‌پلی بازی نیز نشان داده می‌شوند، تمرکز اصلی آن بر روی داستان بازی است. داستانی که ظاهرا پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به همه‌ی عناوین قبلی این مجموعه خواهد داشت. این تریلر را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

 

 

در این تریلر متوجه می‌شویم که کریتوس راز «خدا» بودن خود را برای فرزندش فاش نکرده و حالا که مادر مرده و «آخرین آرزو»ی او یعنی «سوزانده شدن جسدش» برآورده شده، این پسر سوالات زیادی از کریتوس دارد. در عین حال، ظاهرا او دچار یک بیماری است که به واسطه‌ی «انسان» نبودن کامل پسر کریتوس به وجود آمده و انگار قرار است با افشا شدن این راز با آن مقابله شود. در قسمتی از تریلر می‌بینیم که کریتوس در مکالمه‌ای به فرزند خود می‌گوید:

کشتن خدایگان عواقب خودش را دارد.

و او در جواب می‌پرسد:

تو از کجا می‌دانی؟

و این را تکرار می‌کند. ظاهرا بخش مهمی از داستان به روابط این پدر و فرزند مربوط است و به سوالات پسر از کریتوس، خدای جنگ مربوط می‌شود. در نهایت با اتمام تریلر تاریخ عرضه God of War پلی استیشن 4 فاش می‌شود.

بازی God of War قرار است در تاریخ 20 آپریل 2018 مصادف با 31 فروردین 1397 به طور انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

منبع gamenews
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.