با این ماشین ظرفشویی هوشمند می‌توانید غذای دریایی هم بپزید!

این ماشین ظرف‌شویی هوشمند که Tetra نام دارد و با همکاری دو شرکت Heatworks و شرکت طراحی frog تولیدشده است، احتمالاً توجه افرادی که در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند و مایل هستند که یک ماشین ظرف‌شویی هم داشته باشند را به خود جلب می‌کند.

0

Tetra یک ماشین ظرف‌شویی رومیزی متصل به اینترنت است (چراکه این روزها همه‌چیز را از طریق اینترنت می‌توانید به هم متصل کنید) که به لوله آب نیاز ندارد و کار خود را تنها از طریق یک پریز انجام می‌دهد.

برای استفاده از ماشین ظرف‌شویی، باید آن را به‌صورت دستی با آب پر کنید؛ پس همیشه می‌دانید که میزان مصرف آبتان چقدر است. بااینکه این دستگاه نسبتاً جمع‌وجور است، می‌تواند 2 دست کامل ظروف شامل کاسه، فنجان و بشقاب یا 10 بشقاب و 12 لیوان را در خود جای دهد. Heatworks می‌گوید که هر بار ظرف شستن 10 دقیقه طول می‌کشد و به یک مخزن شوینده داخلی مجهز شده که با یک‌بار پر کردن تا 12 بار استفاده از ماشین دوام می‌آورد.

Heatworks با توجه تحقیقاتی که انجام داده است، اعلام کرده که نیاز به ماشین‌های ظرف‌شویی کوچک‌تر رو به افزایش است. طبق آمار، یک خانواده معمولی از 2.58 نفر تشکیل می‌شود، اما ماشین ظرف‌شویی‌ها می‌توانند ظروف موردنیاز در حدود 13 نفر را بشویند.

Tetra از تکنولوژی آرایه اهمیک پتنت شده‌ی خود استفاده می‌کند. این ماشین ظرف‌شویی از الکترودهای گرافیک و کنترل‌های الکترونیکی برای فعال کردن مواد معدنی آب استفاده کرده و به‌صورت مستقیم به آن‌ها حرارت می‌تاباند. کمپانی ادعا می‌کند که آب جوشی که این دستگاه تولید می‌کند، از آب مورداستفاده هر ماشین ظرف‌شویی موجود در بازار تمیزتر است. به همین علت می‌توانید از این دستگاه برای تمیز کردن محصولات مورداستفاده کودکان، تمیز کردن ظروف، میوه‌ها، پختن غذای دریایی و حتی شستن لباس‌هایتان استفاده کنید. البته اگر به‌تازگی تی‌شرت‌های کثیفتان را با این دستگاه شسته‌اید، بد نیست قبل از پختن ماهی آن را به‌خوبی تمیز کنید.

اعلام‌شده که Tetra در اواخر سال 2018 میلادی عرضه می‌شود و قیمت 300 دلاری خواهد داشت.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.