اپ‌نت: بازی پرورش گیاه Pocket Plants

از بازی‌های جذاب سبک شبیه‌سازی امروز به معرفی Pocket Plants می‌پردازیم که می‌تواند برای شما بسیار سرگرم‌کننده و برای کودکانتن بسیار جذاب و آموزنده باشد. این بازی برای کاربران اندروید و iOS توسط کمپانی Kongregate طراحی و به بازار ارائه شده است.

0

برای افراد در تمامی سنین می‌توان بازی Pocket Plants را دانلود و نصب نمود و از آن بسیار لذت برد. در این بازی با انواع گونه‌های گیاهی موجود سرو کار خواهید داشت و اطلاعاتی راجب نحوه نگهداری و پرورش آن‌ها و نیز شیوه‌های تکثیرشان به دست خواهید آورد. در ادامه می‌توانید به دلخواه و سلیقه خودتان انواع مختلف را باهم ترکیب نموده و نمونه‌های جدید را کشف کرده و معرفی نمایید. بوته‌های جدیدی که نگهداری و پرورش آن به عهده شما بوده را از راه ترکیب و کشف مسیرهای جدید به دست آورید و در نهایت با ایجاد جهانی زیبا و سرسبز نتیجه‌ای رضایت‌بخش و جذاب برایتان به نمایش گذاشته خواهد شد.

در این بازی با داشتن هرچه بیشتر امتیازات می‌توانید به ساخت و پرداخت بیشتر گونه‌های گیاهی نیز بپردازید. این امتیازات از راه‌های مختلف به دست می‌آیند به طور مثال با شرکت در ماموریت‌هایی که در بازی برایتان طراحی شده‌اند امتیاز کسب کنید. این ماموریت‌ها بسیار متنوع بوده و هربار شمارا با یک چالش جدید غافلگیر می‌کنند. در جای دیگر ممکن است از شما بخواهند که چیزی را پیدا کرده و یا برعکس، باید در راه نابودی آن تلاش نمایید. در نهایت همه این کارها برای بازکردن راه‌های مختلف ترکیب بوده و دست شما را برای امتحان شیوه‌های مختلف بیشتر باز می‌گذارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.