اپ‌نت: نمایش مشخصات و اطلاعات دستگاه اندرویدی با Castro Premium

دریافت اطلاعات دقیق و کامل از سخت‌افزار دستگاه‌های هوشمندتان را با داشتن اپلیکیشن Castro Premium ممکن سازید. این اپ را شرکت Pavel Rekun برای دارندگان گجت‌های اندرویدی ارائه نموده است.

0

شما در قسمت تنظیمات دستگاه هوشمندتان می‌توانید اطلاعات مربوط به اجزای آن را مشاهده نمایید. اما اگر بخواهید به صورت جامع و کامل‌تر به این اطلاعات دست یابید باید از اپ‌های مخصوصی استفاده نمایید. در میان اپلیکیشن‌هایی که به نمایش اطلاعلت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌پردازند اپ Castro Premium یک نمونه کامل‌تر بوده که به راحتی به هرنوع آگاهی پیرامون گجت اندرویدی‌تان خواهید رسید. برای دسترسی راحت‌تر از ویجت‌های زیبا و چشم‌نواز نیز در طراحی آن استفاده نموده‌اند.

اطلاعات سخت‌افزاری که توسط Castro Premium برایتان به نمایش درمی‌آیند شامل اطلاعات مربوط به اجزای به کاربرده شده در آن دستگاه می‌باشد. شما با داشتن این اپ به میزان حجم مصرفی دستگاه چه در حافظه داخلی و چه در حافظه جانبی آن دسترسی خواهید داشت. از طرفی میزان فضای موجود را نیز می‌توانید تحت کنترل خود دربیاورید. وضعیت سرعت و کلاک CPU کاملا برایتان نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌بینید که چگونه می‌توانید داده‌هایی را که از طریق شبکه وای‌فای انتقال داده و یا دریافت نموده‌اید با جزئیات کامل مشاهده کنید. اطلاعات مربوط به شارژ باتری نیز به صورت ویجت‌های تصویری روی صفحه نمایش نشان داده می‌شوند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.