ال‌جی نسخه ویژه V30 را با قابلیت‌های هوش مصنوعی در MWC معرفی خواهد کرد

طبق یک گزارش جدید ال‌جی قصد دارد نسخه‌ای از پرچم‌دار خود با نام وی 30 پلاس آلفا را با قابلیت‌های ویژه هوش مصنوعی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند.

0

درحالی‌که سونی و سامسونگ قصد دارند پرچم‌داران جدیدی را در نمایشگاه MWC 2018 اسفندماه معرفی کنند ال‌جی اعتقاد دارد هنوز زمان رونمایی پرچم‌دار جدید فرا نرسیده است. حالا طبق شایعه جدیدی این شرکت کره‌ای می‌خواهد یک گوشی جدید با نام وی 30 پلاس آلفا را در این نمایشگاه با ویژگی‌های بهبودیافته هوش مصنوعی معرفی کند.

گفتنی است وی 30 پلاس همان نسخه 128 گیگابایتی وی 30 محسوب می‌شود و ظاهراً پسوند آلفا به معنای قابلیت‌های هوش مصنوعی است. البته طبق این شایعه در این گوشی برخلاف میت 10 هواوی خبری از سخت‌افزار ویژه‌ای نخواهد بود و ال‌جی صرفاً با همکاری گوگل قابلیت‌های جدیدی از دستیار هوشمند گوگل را به این گوشی می‌آورد.

پیش از این هم گزارش‌های ضدونقیضی از منصرف شدن ال‌جی از عرضه جی 7 و عرضه یک سری جایگزین به گوش رسیده بود. به هر حال ال‌جی موبایل اصلاً وضعیت خوبی ندارد و اگر چاره‌ای اساسی نیاندیشد شاید به‌زودی به سرنوشت اچ‌تی‌سی، نوکیا یا موتورولا دچار شود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.