میزو گوشی Meizu M6s را با پردازنده اکسینوس 7872 معرفی کرد

شرکت میزو صبح امروز از گوشی هوشمند میان رده جدیدی تحت عنوان Meizu M6s رونمایی کرد که از تراشه اکسینوس 7872 قدرت گرفته است.

0

میزو از معدود شرکت‌هایی است که به‌رغم وجود تراشه‌های میان رده کوالکام و مدیاتک، از پردازنده‌های سری اکسینوس شرکت سامسونگ در محصولات خود استفاده می‌کند. این رویه در گوشی Meizu M6s هم تکرار شده، چراکه میان رده جدید میزو از پردازنده هشت هسته‌ای اکسینوس 7872 با کلاک فرکانس 2 گیگاهرتز قدرت گرفته است. پردازنده مذکور به تازگی توسط سامسونگ رونمایی شده است.گوشی Meizu M6s

فارغ از مشخصات پردازنده، گوشی Meizu M6s دارای فریمی تمام فلزی و نمایشگری 5.7 با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل با پوشش خمیده 2.5D است. به دلیل نسبت تصویر 18 به 9، شرکت سازنده مجبور شده دکمه فیزیکی هوم این گوشی را حذف کرده و سنسور اثر انگشت را به کناره دستگاه منتقل کند.

گوشی Meizu M6s

میزو معتقد است که این قطعه قادر است در 0.2 ثانیه عملیات احراز هویت و باز کردن قفل نمایشگر را انجام دهد.

گوشی Meizu M6s در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و آبی عرضه خواهد شد

Meizu M6s همچنین در قاب پشتی میزان دوربین 16 مگاپیکسلی با f/2.0 و فلش ال‌ای‌دی است و در سوی دیگر دوربین سلفی آن به سنسور 8 مگاپیکسلی تجهیز شده است. از دیگر ویژگی‌های این میان رده جدید شرکت میزو که قرار است با قیمت 155 و 186 به ترتیب برای نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی به بازار عرضه شود، می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، رابط کاربری Flyme 6.2 و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی که به لطف فناوری هوش مصنوعی مدیریت انرژی ظرف 15 دقیقه پس از اتصال به شارژر از طریق درگاه یو‌اس‌بی-سی به 52 درصد ظرفیت خود خواهد رسید اشاره کرد.

گوشی Meizu M6s

در رابطه کاربری این گوشی کلیدهای ناوربری پلتفرم اندروید با یک دکمه نرم‌افزاری با نام Super mBack جایگزین شده که به عنوان مثال با لمس طولانی مدت آن می‌توان به میان برنامه‌های جابه‌جا شد. البته امکان بازگرداندن دکمه‌های ناوبری پیش‌فرض اندروید همچنان وجود دارد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.