لپ‌تاپ LG Gram با گارانتی مادیران به بازار ایران عرضه شد

شرکت ال‌جی از عرضه سبک‌ترین لپ‌تاپ 15.6 اینچی دنیا، یعنی لپ‌تاپ LG Gram در ایران خبر داد. بنابر اعلام شرکت ال‌جی، شرکت مادیران قرار است این لپ‌تاپ فوق‌العاده سبک را به صورت انحصاری در بازار ایران عرضه کند.

1

ال‌جی در طراحی لپ‌تاپ LG Gram به مسئله کاهش وزن و قابلیت حمل و نقل دستگاه اهمیت خاصی داده تا این لپ‌تاپ 15.6 اینچی را با وزنی نزدیک به 1 کیلوگرم طراحی و به بازار عرضه کند. در کنار این لپ‌تاپ 15.6 اینچی ، ال‌جی دو مدل 13 و 14 اینچی از همین سری را نیز روانه بازار کرده تا نیاز کاربران را کاملا پوشش دهد. این دو مدل نیز بسیار قدرتمند بوده و وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارند.

لپ‌تاپ LG Gram

ال‌جی در مدل 15.6 اینچی لپ‌تاپ LG Gram از یک باتری بادوام بهره برده که بنابر اعلام این شرکت می‌تواند به صورت مداوم بیش از 15ساعت روشن مانده و کار روزانه خود را با آن انجام دهید. این میزان برای مدل 13 اینچی به 17.5 ساعت و برای مدل 14 اینچی به 16.9 ساعت می‌رسد.

لپ‌تاپ 15.6 اینچی Gram ال‌جی با وجود وزن بسیار کم خود از یک بدنه از جنس منیزیم با استفاده از فناوری مواد نانو کربن برخوردار است و از یک صفحه نمایش IPS با وضوح FULL HD با حاشیه‌های بسیار کم در آن بهره برده است تا بتوانید بیشترین استفاده را از باتری این دستگاه برای کاربر فراهم کند.

لپ‌تاپ LG Gram به یک درگاه اتصال HDMI، دو درگاه اتصال USB 3.0، یک درگاه اتصال USB 2.0، یک درگاه اتصال USB-C و درگاه کارت‌خوان Micro SD مجهز است.

صفحه کلید این لپ‌تاپ از اندازه دکمه‌های مناسبی برخوردار است و از نور پس‌زمینه   دو مرحله ای (Back-light)  برای محیط‌های تاریک به همراه بخش اختصاصی مربوط به دکمه‌های عددی (Num pad ) در مدل 15.6 اینچی از  بهره‌مند شده است.

لپ‌تاپ Gram ال‌جی از نسل هفتم از سری Coreپردازنده‌‌های شرکت اینتل با نام  Kaby Lake  برخوردار است که در دو مدل Core i5 و Core i7 عرضه خواهد شد و رم 8 گیگابایتی (قابل ارتقا تا 16 گیگابایت) و حافظه SSD داخلی با ظرفیت‌های 256 و 512 گیگابایت از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ در ایران خواهد بود.

صرفنظر از تمامی مشخصات سخت‌افزاری این محصول عرضه این محصول با گارانتی معتبر مادیران مطمئنا باعث توانست استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رضا می‌گوید

    نسخه 2018 خیلی بهتره که تو ces معرفی شد اگرچه فک نکنم فقط تو خود کره تا حالا اومده این نسخه 2017 باید باشه