نسخه ویژه گلکسی نوت 8؛ هدیه سامسونگ به ورزشکاران المپیک زمستانی 2018

سامسونگ یکی از حامیان مالی اصلی المپیک زمستانی امسال است. این شرکت حالا نسخه ویژه‌ای از گلکسی نوت 8 را معرفی کرده که قرار است به ورزشکاران حاضر در این رقابت اهدا شود.

1

از آن‌جا که المپیک زمستانی امسال در کره جنوبی برگزار می‌شود می‌توان انتظار داشت نقش سامسونگ در این رویداد ورزشی حتی پررنگ‌تر باشد. یکی از موثرترین روش تبلیغات استفاده از محصولات شرکت‌ها توسط افراد مشهور و تأثیرگذاری مثل بازیگران، خواننده‌ها و در اینجا ورزشکاران است. سامسونگ هم از این فرصت استفاده کرده و نسخه ویژه گلکسی نوت 8 را به بیش از 8000 ورزشکار حاضر در این رقابت اهدا می‌کند.

 

چیزی که نسخه ویژه گلکسی نوت 8 را از نسخه معمولی متمایز می‌کند رنگ‌بندی متفاوت سفید و طلایی و همچنین حلقه‌های المپیک در پشت این گوشی است. بی‌شک می‌توان گفت این رنگ یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های موجود برای گلکسی نوت 8 است که شاید بهتر بود در رنگ‌بندی اصلی محصول نیز قرار می‌گرفت.

به هر حال نسخه ویژه گلکسی نوت 8 همچنین دارای تم‌ها و والپیپرهای ویژه‌ای در زمینه المپیک زمستانی است و با این‌که به صورت محدود و برای ورزشکاران تولید شده بعید نیست به زودی آن را در مزایده‌های Ebay با قیمت‌های نجومی ببینیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پورابراهیم می‌گوید

    باسلام
    من با ترانسلیتر spen مشکل دارم یعنی برای من انگلیسی فارسی نمیشه.لطفا راهنمایی کنید