بدقولی هواوی؛ آنر 8 احتمالا به اندروید اوریو آپدیت نخواهد شد!

ماه گذشته مدیرعامل Honor یعنی آقای George Zao، در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد به‌زودی آپدیت اندروید 8.0 اوریو را برای آنر 8 و آنر 8 پرو عرضه کند. اما ظاهراً تصمیم هواوی در این زمینه عوض شده است.

10

این دو گوشی و به‌خصوص آنر 8 مورد استقبال هردو منتقدان و کاربران عادی قرار گرفت و به‌این‌ترتیب، ارائه آپدیت سیستم‌عامل جدید اندروید برای آن‌ها هوشمندانه به نظر می‌رسید. آپدیت اندروید 8 آنر 8 اما ظاهراً لغو شده است.

متأسفانه به نظر می‌رسد که این کمپانی چینی، تنها کمتر از یک ماه بعد از صحبت‌های مدیرعامل خود، نظرش را تغییر داده است. واحد هند آنر این خبر را تائید کرده و در ادامه افزود:

به خاطر محدودیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، امکان عرضه اندروید 8.0 اوریو برای آنر 8 وجود ندارد.

متأسفانه باید اعلام کنیم که گوشی Honor 8 به خاطر محدودیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، قادر به دریافت آپدیت اندروید اوریو نیست. ما همیشه برای کاربران خود کار می‌کنیم و واقعاً از اینکه شما مشتری ما هستید، به خود می‌بالیم. به خاطر ناراحتی پیش‌آمده، واقعاً متأسف هستیم.

Honor 8

آنر در ادامه اعلام کرد که این گوشی در مواقع لزوم و احتمالاً به مدت چند سال، همچنان آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کند. واقعاً عجیب است که گوشی هوشمندی چون Honor 8 محدودیت سخت‌افزاری دارد، اما گوشی Nokia 2 حداقل نسخه تغییریافته‌ای از اندروید 8.0 اوریو را دریافت می‌کند.

پس Honor 8 نیز از لیست گوشی‌هایی که اندروید 8.0 اوریو را دریافت می‌کنند نیز حذف شد؛ حداقل تا زمانی که این کمپانی چینی دوباره نظر خود را عوض کند. راستش را بخواهید به اعتقاد ما تراشه Kirin 955 به کار رفته در این گوشی به راحتی از پس اندروید اوریو بر می‌آید و اگر آنر پرچم‌دار سال گذشته خود را آپدیت نکند ممکن است مشتریان خود را از دست بدهد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. خسرو می‌گوید

    من چندسال هواوی دارم…طرفدارشم…الانم هانر۸دارم اما ازاینکه اندروید ۸نمیگیره اصلا خوشحال نیستم…سخت افزارش تونست گالاکسی اس ۷رو خییییلی راحت شکست بده!!باید دریافت میکرد!!

  2. نیما می‌گوید

    اگه اندروید هشت نیاد براش دیگه عمرن آنر یا هوایی بخرم.

  3. mojtaba می‌گوید

    الان چک کردم گفتن تایید شدس واسه اپدیت اندروید 8

  4. سامان می‌گوید

    واقعا آخه چرا مگه سخت افزاریش چشه مثل هـُلو روانو بی عیبو نقس

  5. حامد می‌گوید

    آقا اینا همش حرف مفته
    فقط برا اینکه آنر ۹ بتونه بازار رو از آنر ۸ بگیره این چیزا رو خورده مردک وگر نه سخت افزار ۸ از پس اوریو بر میاد

  6. میثم می‌گوید

    از بی گوشی بمیرم دیگه هواوی نمیخرم، اولین تجربه نامیدم کرد، من فقط بخاطر سخت افزار قویتر هونور8 نسبت به هونور8 لایت خریدم حالا لایت ضعیفتر اپدیت میگیره ولی هانر8 گرون تر و قویتر نه!!!

    1. بهراد می‌گوید

      حالا بخاطر یک کوشی انقدر ناراحت نباش حتما اپدیت براش میاد درضمن هواووی بهترین براند موبایل الانه مخصوصا تو نواوری خیالت راحت یه فکری براش میکنن

      1. علی می‌گوید

        اشغال ترینه ظرفیت اسمی تماما فقط سامسونگ یا خیلی پول دارید GOOGLE

    2. Honor8lite می‌گوید

      بده بیرون برات بریزن

  7. جابر می‌گوید

    چرا آخه یعنی نظرشون عوض نمیشه