گوشی هوشمند Honor 7X به بازار ایران معرفی شد

صبح امروز در مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت آنر و هواوی در ایران و جمعی از خبرنگاران حوزه فناوری، گوشی هوشمند آنر 7 ایکس (Honor 7X) به عنوان جدیدترین محصول سری ایکس برند آنر به بازار ایران معرفی شد.

0

در ابتدای مراسم معرفی آنر 7 ایکس ، آقای کریس سان، قائم‌مقام مدیرعامل آنر در خاورمیانه و آفریقا ضمن خوشامدگویی به حاضرین و با اشاره به اینکه این نخستین بار است که به ایران سفر کرده است به معرفی برند آنر و موفقیت‌های این برند که به عنوان برند زیرمجموعه شرکت هواوی فعالیت می‌کند، پرداخت.

وی با اعلام اینکه برند آنر به عنوان زیرمجموعه شرکت هواوی کار خود را آغاز کرده است تاکید کرد که این برند از سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت تا به صورت مستقل در بازار وارد شده و محصولات خود را عرضه کند  و برند آنر موفق شده تا به آمار فروش ۵۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال و درآمد ۹ میلیارد دلاری برسد. ما در ۳ سال گذشته در ایران حاضر بوده‌ایم و به محبوبیت قابل قبولی نیز دست یافته‌ایم.

پس از او نوبت به امین ناهید مدیر بازاریابی و روابط عمومی شرکت هواوی رسید تا در ابتدا او نیز به معرفی بیشتر برند آنر و فعالیت‌های جهانی آن بپردازد. محمدامین ناهید با اعلام اینکه برند آنر هم‌اکنون در کشور چین در بین برندهای الکترونیک و آنلاین که E-Brand نامیده می‌شوند، بیشترین سهم بازار را دارد تاکید کرد که فروش برند آنر در روز ۱۱ نوامبر ۶۰۹ میلیون دلار بوده که رقم بسیار قابل توجهی است.

وی افزود: به جز کشور چین که بازار پر رقابتی دارد این برند در سایر کشورهای نیز موفقیت‌های زیادی داشته و به طور مثال در روسیه، رتبه سوم بازار و در کشور فنلاند سهم اول بازار را در اختیار دارد.

محمدامین ناهید سپس به سراغ بازار ایران آمد و با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌کنیم این اتفاق در بازار ایران نیز برای برند آنر رخ دهد و آینده‌ای که در انتظار برند آنر است، بسیار روشن به‌نظر می‌رسد تاکید کرد که برند آنر در حال حاضر در ایران بر روی سه سری X  ، N و لایت متمرکز خواهد بود که سری N مربوط به گوشی‌های پرچم‌دار است. سری ایکس قابلیت‌هایی مشابه با سری N دارد اما با قیمتی پائین‌تر عرضه می‌شود و نهایتا در سری لایت قیمت با حفظ طراحی زیبا مورد نظر آنر بوده است.

آنر 7 ایکس

مدیربازاریابی و روابط عمومی هواوی نهایتا سراغ معرفی گوشی هوشمند آنر 7 ایکس رفت و قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی هوشمند را تشریح کرد.

وی گوشی هوشمند Honor 7X را اولین گوشی هوشمند با قابلیت نمایش دید کامل دانست که از یک صفحه نمایش 5.93 اینچی فول‌اچ‌دی بدون قاب که کیفیت قابل توجهی را فراهم می نماید برخوردار است و نسبت فوق‌العاده بالای صفحه‌نمایش به بدنه را فراهم می‌کند.

محمدامین ناهید تاکید کرد که علاوه بر این، صفحه نمایش بدون قاب در بخش دوربین اصلی آنر 7 ایکس شاهد حضور دو سنسور 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی با دیافراگم باز و فوکوس سریع هستیم که کیفیت عکس و کیفیت عکسبرداری فوق‌العاده‌ای را فراهم کرده است و فوکوس اتوماتیک تشخیص صورت (PDAF) از جمله آنهاست.

آنر 7 ایکس

وی سپس به سراغ مشخصات سخت‌افزاری آنر 7 ایکس رفت و خاطرنشان کرد که آنر 7 ایکس به چیپست 8 هسته‌ای Kirin 659، 4 گیگابایت رم و رابط کاربریEMUI5.1، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و باتری 3340 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که این باتری برای بیش از یک روز کامل انرژی مورد نیاز گوشی را تامین خواهد کرد.

محمدامین ناهید در پایان تاکید کرد که گوشی هوشمند آنر 7 ایکس از امروز و در سه رنگ آبی، سیاه و طلایی و به قیمت یک میلیون و 199 هزار تومان به بازار ایران عرضه خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد عرضه آن در فروشگاه‌های دیجی‌کالا و بامیلو نیز خواهیم بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.