شرکت Tag Heuer ساعت هوشمند جدید Connected Modular 41 خود را معرفی کرد

شرکت Tag Heuer به تازگی از ساعت هوشمندی مبتنی بر پلتفرم اندروید ور با نام Connected Modular 41 رونمایی کرده که از لحاظ کیفیت و قیمت، یک سر و گردن نسبت به مدل‌های موجود در بازار بالاتر است.

0

کیفت ساخت بالا، ارگونومی طراحی، وزن کم و قابلیت شخصی‌سازی بارزترین ویژگی ساعت هوشمند لوکس Connected Modular 41 محسوب می‌شوند که قرار است با قیمت پایه 1200 دلاری راهی بازار شود.

جدیدترین ساعت هوشمند شرکت Tag Heuer تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و از سنسور GPS داخلی بهره می‌برد. این محصول به لطفاً تراشه NFC، قابلیت پرداخت از طریق سیستم Android Pay را داشته و جزو سری قابل شخصی سازی TAG Heuer می‌باشد. برای مثال Connected Modular 41 به شما این امکان را می‌دهد تا ابزارک های پس زمینه و اطلاعات اضافه را شخصی‌سازی نموده و تعیین کنیم که مثلاً با زدن برنامه هواشناسی، چه اطلاعاتی نمایش داده شود.

Connected Modular 41

نسخه رزگلد ساعت هوشمند Connected Modular 41 با قیمت 9900 دلار قابل سفارش است

این ساعت دارای نمایشگری دایره‌ای شکل از نوع AMOLED با رزولوشن 390 در 390 پیکسل و به قطر 41 میلی‌متر است. درحالی‌که مشخصات تراشه به کار رفته در ساعت هوشمند Connected Modular 41 منتشر نشده، اما دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم بوده و با تمام گوشی‌هایی مبتنی بر اندروید 4.4 به بالا و یا آیفون‌های مجهز به iOS 9 و جدیدتر سازگاری دارد.

Tag Heuer مدعیست که در توسعه این ساعت با شرکت‌های اینتل و گوگل همکاری داشته است. Connected Modular 41 در 7 مدل استاندارد با قابلیت شخصی‌سازی نوع فرمی و بند در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و آبی عرضه خواهد شد. البته شرکت سازنده قابلیتی را فراهم کرده که در صورت ناراضی بودن از واچ فیس‌ها، می‌توانید ماژول اصلی را با یک ساعت مکانیکی تعویض کنید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.