اچ‌تی‌سی U11 EYEs با دوربین سلفی دوگانه معرفی شد

اچ‌تی‌سی گوشی جدید U11 EYEs را با امکانات جدید معرفی کرد که در بین این امکانات دوربین سلفی دوگانه به چشم می‌خورد.

0

در گوشی HTC U11 EYEs که به تازگی معرفی شده است با صفحه‌نمایشی در حد و اندازه صفحه‌نمایش گوشی‌های پرچمدار طرف هستیم، این صفحه‌نمایش نسبت 18:9 دارد، اما به لحاظ پردازنده این گوشی از چیپست کوالکام 652 بهره گرفته است که برازنده یک گوشی پرچمدار نیست.

در پشت U11 EYEs دوربین 12 مگاپیکسلی با فناوری UltraPixel OIS  و دیافراگم f/1.7 به چشم می‌خورد. این دوربین می‌تواند با وضوح فول‌ اچ‌دی با نرخ 120 فریم در ثانیه به صورت تصویر آهسته فیلم‌برداری کند.

دوربین دوگانه‌ا‌ی که در جلوی این گوشی حضور پیدا کرده نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و سنسور 5 مگاپیکسلی را با دیافراگم F.2.2 در دوربین سلفی این گوشی شاهد هستیم.

این دوربین وظیفه تشخیص چهره و باز کردن قفل صفحه‌نمایش گوشی را نیز همانند چیزی که در آیفون 10 شاهد هستیم بر عهده دارد. افکت بوکه، عکس‌برداری در حالت پرتره و قابلیت اضافه کردن استیکرهای جذاب به عکس‌‌ها از امکانات دیگری است که دوربین سلفی HTC U11 EYEs در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در کنار این موارد حضور 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی و باتری 3939 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مواردی است که می‌توان در خصوص HTC U11 EYEs به آن‌ها اشاره کرد.

گوشی HTC U11 EYEs به لحاظ ظاهری شباهت‌های زیادی با HTC U11 دارد و ابعاد این گوشی معادل 157.9 در 74.99 در 8.5 میلی‌متر است.  این گوشی 185 گرمی در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی راهی بازار خواهد شد.

ویژگی Edge Sense به همراه پشتیبانی از استاندارد IP76، بلوتوث نسخه 4.2 و پورت ‌USB-C را می‌توان از دیگر امکانات HTC U11 EYEs دانست.

این گوشی تازه معرفی شده قیمتی حدود 505 دلار دارد و قرار است تا انتهای اسفند ماه امسال راهی بازار شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.