این اپلیکیشن گوگل به شما می‌گوید چهره‌تان شبیه کدام اثر هنری است!

اپلیکیشن جدید گوگل با نام Google Art & Culture با مقایسه چهره شما با آثار هنری، به شما خواهد گفت چهره‌تان شبیه به کدام اثر هنری است.

9

گوگل اپلیکیشنی دارد با نام Google Art & Culture ، این اپلیکیشن تصویر کاربر را با هزاران اثر هنری که در موزه‌ها وجود دارد مقایسه کرده و شبیه‌ترین اثر هنری را با توجه به تصویر کاربر پیدا می‌کند.

این اپلیکیشن پس از دریافت تصویر کاربر، این تصویر را با نقاشی‌های مختلفی مقایسه کرده و چندین عکس مشابه با تصویر کاربر را به وی پیشنهاد می‌دهد که در بین آن‌‌ها یکی از بقیه به تصویر کاربر شباهت بیشتری دارد.

Google Art & Culture

اگر با اپلیکیشن‌های ساخت دست گوگل آشنا باشید به احتمال زیاد اپلیکیشن Google Art & Culture را می‌شناسید و می‌دانید که این اپلیکیشن مدتی است بین کاربران حضور دارد اما ویژگی مقایسه عکس کاربر با آثار هنری، از امکانات جدیدی است که به تازگی به این اپلیکیشن اضافه شده است.

به این نکته نیز اشاره کنیم که این اپلیکیشن در بعضی از کشورها قابل دسترس نیست. از طرف دیگر کاربر نمی‌تواند هر تصویری که دلش خواست را در اپلیکیشن Google Art & Culture آپلود کند و حتما باید دوربین سلفی گوشی که در اپلیکیشن باز می‌شود از صورت خود عکس گرفته و در این اپلیکیشن آپلود کند.

کاملاً پیداست که این ویژگی در اپلیکیشن Google Art & Culture تنها جنبه تفریح و سرگرمی دارد و این اپلیکیشن با اهداف دیگری توسعه داده شده است. کاربران در اپلیکیشن Google Art & Culture با شاهکارهای هنری دنیا سر و کار دارند و به راحتی می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در خصوص هنرمندان بزرگ دنیا و آثار آن‌ها پیدا کنند.

برای دانلود اپلیکیشن Google Art & Culture می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.

منبع cnet
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا می‌گوید

    اصلا نیست خودتون امتحان کردین؟

    1. بهروز می‌گوید

      ای بابا حوصله دا ی!؟

  2. آفرین می‌گوید

    توی ایران قابلیت آپلود عکس رو نداره؟ درسته؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      فعلا برای تمام کاربران در دسترس نیست

  3. حمید می‌گوید

    این قابلیت توش نیست!

  4. soheil می‌گوید
  5. محمد می‌گوید

    لطفا راهنمایی کنید داخل کدوم قسمت هست این قابلیت

    1. محسن صحافی می‌گوید

      در مطلب نوشتیم.. لطفا بخونید

  6. محمد می‌گوید

    سلام همچین چیزی داخل برنامه نیست
    و قابلیت گرفتن عکس و مقایسه نداره
    اگر داره لطفا بگین در کدام قسمت هست
    مرسی