درز تصویر رندر شده ال‌جی جی 7 از دوربین دوگانه سلفی در آن خبر دارد

دوربین دوگانه سلفی بیشتر مواقع در پشت گوشی استفاده می‌شود اما تصویر رندر شده‌ای از جی 7، به بیرون درز پیدا کرده که حکایت از دوربین دوگانه سلفی در پرچمدار بعدی ال‌جی دارد.

0

تصویر رندر شده‌ جدیدی از جی 7 به بیرون درز پیدا کرده است که به احتمال زیاد واقعاً مربوط به پرچمدار بعدی ال‌جی است. این تصویر جلوی گوشی جی 7 را به خوبی نمایش می‌دهد. با این حساب با اولین نگاه به تصویر رندر شده جی 7 می‌توان گفت که حاشیه‌ گوشی نسبت به صفحه‌نمایش باز هم باریک‌تر شده است، از طرف دیگر به احتمال زیاد یک‌بار دیگر در پرچمدار 2018 ال‌جی شاهد حضور صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر 18:9 خواهیم بود.

در کنار این موارد قسمت دوربین سلفی این گوشی بیشتر به چشم می‌خورد که از قرار معلوم در جی 7 با یک دوربین سلفی دوگانه طرف هستیم. اگر از طرفداران گوشی‌های پرچمدار ال‌جی باشید به احتمال زیاد می‌دانید که جی 6 زودتر از آماده شدن چیپست اسنپ‌دراگون 835 معرفی شد و در نتیجه فرصت استفاده از این چیپست قدرتمند را از دست داد.

به همین دلیل گفته می‌شود که ال‌جی اشتباه سال گذشته را تکرار نخواهد کرد و جی 7 در اردیبهشت ماه سال آینده راهی بازار خواهد شد تا از این طریق در این گوشی شاهد حضور پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 845 نیز باشیم.

ناگفته نماند که در این بین خبرهایی نیز از تجهیز ال‌جی جی 7 به پردازنده اسنپ‌دراگون 835 به گوش می‌رسد اما با توجه به رقابت شدیدی که در بازار بین گوشی‌های پرچمدار وجود دارد به احتمال زیاد در جی 7 با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 طرف خواهیم بود.

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتماً چشم شما به خبری که در آن گفته بودیم، ال‌جی از این پس گوشی‌های پرچم‌دار را هر زمانی نیاز باشد رونمایی می‌کند، افتاده‌ است. از طرف دیگر گفته می‌شود که ال‌جی قصد دارد پیشوند G را از گوشی‌های پرچمدار خود حذف کند. این تغییر سیاست‌ها نوید عزم ال‌جی برای عرضه پرچمداری قدرتمند را می‌دهد.

با این حساب باید دید جی 7 با دوربین سلفی دوگانه و پردازنده اسنپ‌دراگون 845 چگونه خواهد توانست به مصاف رقبا برود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.