آپدبت اندروید 8 به همراه EMUI 8.0 برای آنر 8 پرو، آنر 9i، آنر 7X و آنر 8 لایت در راهست

هواوی سخت‌ در تلاش است تا آپدیت اندروید 8 را به همراه رابط کاربری EMUI نسخه 8.0 را برای آنر 8 پرو، آنر 9i، آنر 7x و آنر 8 لایت منتشر کند.

1

پیش از این هواوی اعلام کرده بود که هواوی P10 و گوشی‌های میت سری 9 میزبان آپدیت اندروید 8.0 در کنار هشتمین نسخه از رابط کاربری EMUI خواهند بود. اکنون نیز برند معروف آنر تائید کرد که آپدیت آنر 8 پرو ، آنر 9i، آنر 7X و آنر 8 لایت با اندروید 8.0 و رابط کاربری EMUI به زودی عرضه خواهد شد.

این گوشی‌ها در حال حاضر به اندروید نوقا آپدیت شده‌اند، اما هواوی اشاره‌ای به زمان دریافت آپدیت اندروید اوریو نکرده است. از طرف دیگر آنر View 10 و همچنین آنر 9 لایت قرار است هفته دیگر با اندروید اوریو و رابط‌کاربری EMUI نسخه 8.0 راهی بازار شوند.

در این بین گفته می‌شود که آنر 8 پرو به همراه هواوی میت 9 در فهرست پروژه Treble گوگل قرار دارند و در نتیجه انتظار می‌رود این گوشی‌ها زودتر میزبان اندروید اوریو باشند.

در رابط کاربری EMUI نسخه 8.0 شاهد ویژگی‌های جدیدی برای هوش‌مصنوعی به‌جهت تشخیص بهتر اشیا، پیشنهاد‌های هوشمندانه و همچنین بهینه‌سازی‌هایی در قسمت مترجم گوشی خواهیم بود. البته به احتمال زیاد بعضی از این ویژگی‌ها بسته به نوع گوشی متفاوت خواهد بود.

رزولوشن هوشمند، تصاویر پشت‌زمینه پویا، شخصی‌سازی در نوار مسیریابی، تقسیم هوشمند صفحه‌ و مواردی از این دست نیز با این آپدیت جدید اضافه خواهد شد. در کنار این موارد هواوی مدعی است این آپدیت رابط‌کاربری ساده‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در مجموع باید گفت کاربران گوشی‌های آنر 8 پرو، آنر 9i، آنر 7X و آنر 8 لایت همچنان باید چشم‌انتظار دریافت آپدیت اندروید 8.0 و EMUI 8.0 باشند چرا که هواوی در کنار تایید دریافت این آپدیت برای گوشی‌های فوق اشاره‌ای به زمان انتشار آپدیت نکرده است.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    من در یک سایت خارجی دیدم آخر های تابستون سال دیگه میاد و برای 6 ایکس هم میاد